persoonlijk

Introducing me !

Hey! Ik ben Stacy, 15 jaar en ik woon in Nederland.

Ik had al eens een blog gemaakt, maar ik verwaarloosde het een beetje. Vandaar dat ik vanaf vandaag weer ga beginnen met bloggen, omdat ik het stiekem toch wel erg leuk vind.
Mijn blog zal niet specifiek over één onderwerp gaan, dus meer een ‘lifestyle’ blog. Wel zal het nog even uitzoeken zijn hoe alles moet enzo, maar dat gaat lukken haha,
Naast dit blog ben ik ook te vinden op Tumblr, Instagram en Twitter, maar deze links zullen volgen (:
Ik hoop dat jullie ervan gaan genieten, net zoveel als ik ervan zal genieten om het maken!

Lots of Love,

Stacy

Geef een reactie

