inspiratie

Inspiration. #1

Er zijn duizenden dingen of mensen die mij inspireren. Elke dag weer. Vaak zie ik op weheartit  of op mn tumblr foto’s die precies daarbij passen. Elke maand zal ik er daarvan een paar op een rijtje zetten. I hope my inspirations can inspire you too! (:  Laten we beginnen!

Deze geeft eigenlijk voor mij weer waar het leven om draait. Het draait om keuzes maken. Jouw eigen keuzes. Als jij je fijn voelt bij jouw keuzes, zal het leven veel fijner verlopen.
“Imagine” van John Lennon. Eén van mijn lievelingsliedjes. Ik ben een dromer. Een hele grote dromer. Maar ik weet zeker dat ik niet de enige ben. Er zit een dromer in iedereen volgens mij. Eigenlijk weet ik dat wel zeker.
“Maybe I’m just a girl on a mission. But I’m ready to fly.” Lyrics van Taylor Swift. Ik hoorde dit voor het eerst in de film “Ramona & Beezus”. Daarna ben ik hem gaan opzoeken en WOW wat slaat deze tekst op mij. En dat doet ie steeds meer. Ik ben 15 nu en ga naar 4 havo na de zomer. Of te wel nog 2 jaar ongeveer (laten we hopen..)  en dan examens. Maar wat ga ik daarna doen? Ik ben nog zoekende, weet mn plek nog niet echt in deze wereld.
Ook al probeer ik nog een goede draai te vinden in deze wereld, één ding weet ik zeker: Ik kom overal, als ik maar mezelf blijf. Als je jezelf bent, ben je op je mooist.
Demi Lovato aka my hero. Demi is echt een inspiratie voor me. Ze is overal zo goed uitgekomen. En zó sterk gebleven, waar ik alleen maar respect voor kan hebben. Ik was al fan van haar toen ze bij Disney zat, maar daarna bleef ik dr volgen en wat blijf ik Demi geweldig vinden! Zeker één van mijn grootste voorbeelden op gebied van muziek, maar ook zeker van persoonlijkheid!
Dit is misschien heel cliché, maar mijn ouders zijn zeker mijn grootste voorbeelden. Zij hebben mij groot gebracht en gemaakt tot wie ik op dit moment ben. Mama en papa zullen altijd op nummer 1 blijven staan. Ik weet dat ze trots op me zijn, maar ik ben ook zeker trots op hun.
Ik hou van jullie! ❤
Zeker zijn er meer afbeeldingen die mij inspiraties laten zien, maar deze zal je ongetwijfeld voorbij zien komen. Ik kies elke maand rond de 5 foto’s uit.
Ik hoop dat je misschien hier ook jouw inspiraties in terug ziet!
Wat inspireert jou?
 
Lots of Love,
Stacy
 
 
Geef een reactie

