fashion

OUTFIT: Sun & Flowers

Deze keer (na een lange tijd….. Sorry) een blog met een outfit! Hij is van vorige week en niet spectaculair, maar ik ben zo verliefd op dit jurkje dat ik het wel even wou laten zien! (:

Deze dag was het erg zonnig & zijn wij met de familie naar Ouwehands Dierenpark Rhenen geweest. Als het erg zonnig is, draag ik niet echt sieraden. Dit jurkje heeft een hoge, ronde hals. En het bovenstuk is vol met fleurige bloemen, dan komt er een soort van taille & dan loopt ie heel losjes naar beneden. Het jurkje komt van de Primark. Ik hou er altijd van als jurkjes lekker “fladderig” zijn, dus als je er lekker mee kan rond zwieren. Wel was dat soms een probleem met de wind in de dierentuin haha.

Mijn haar had ik naar achteren met een zwarte, stoffen, dunne haarband. Ook was deze dag een zonnebril zeker nodig! De laatste tijd draag ik eigenlijk altijd deze bril. Hij is om de glazen licht roze en de stelen zijn een beetje bruin. De ronde glazen vind ik echt geweldig, lekker retro! Deze bril komt van de Six.

Dit was een kort blogje. De komende tijd ga ik zeker wat meer tijd in mn blog steken, maar aangezien het zomervakantie is, zijn we ook veel weg.. Het wordt dus voornamelijk ’s avonds dat ik blog.

Wat doen jullie met deze zonnige dagen?

Lots of Love,
Stacy
 
Geef een reactie

