lifestyle·persoonlijk

I Love Summer TAG!

Wauw, ik wist niet dat het zulk lekker weer kon worden in Nederland! Met dit lekker weer vond ik het ook leuk om een tag te doen. Waarschijnlijk kon je het al raden, maar dit is mijn “I Love Summer” Tag!

Wat is je favoriete nagellak voor de zomer?
De kleuren turquoise, fel roze, mintgroen zal je deze zomer veel op mijn nagels zien! Maar het klassieke rood staat ook altijd goed. De pastelkleurtjes vind ik in de zomer ook altijd fijn om op mijn nagels te zien.
Wat is je favoriete lipkleur deze zomer?
Lichtroze, roze, (net geen) rood en nude doen het bij mij altijd goed. Ook deze zomer! De lipsticks van Catrice zijn toch wel mijn favoriet. Ze brengen erg goed aan en ook blijven ze lang zitten. De kleuren 130 Frozen Rose, 210 Pinkadilly Circus, 250 Matt about Pink en 260 It’s a Matt World zal ik deze zomer veel op mijn lippen smeren!
Laat je favoriete zomerjurkje zien.
Ja, hoe kan het ook anders?! Dit is echt 100% mijn zomerjurkje van dit jaar! Normaal ben ik helemaal niet van de jurkjes en rokjes of dergelijken, maar in de zomer komen die dan opeens allemaal tevoorschijn.
Wat is je favoriete accessoire deze zomer?
Mijn ronde glazen zonnebril, lange kettingen en een ijsje!
Welke zomertrends van dit jaar vind je het meest leuk?
De cropped tops liggen klaar in mijn kast, naast mijn kledingstukken met vrolijke printjes (vooral aztec)! Ook vind ik de statement nails echt super!
Wat is je favoriete kaars deze zomer?
Toen ik deze vraag voor het eerst las, dacht ik “kaars? Staat dat er echt?”. Het stond er dus echt. Ja oke, favoriete kaars? Geurkaarsen vind ik altijd erg lekker, maar dan moeten ze niet naar zo’n toiletverfrisser ruiken.
Wat is je favoriete body spray en parfum?
De laatste tijd heb ik vooral één van de parfums van Essence op. “Like a trip to New York” ruikt heerlijk zomers als je het mij vraagt. Zoet maar ook weer niet té zoet. De bodymist van Blond Amsterdam gaat ook erg snel bij mij. De geur is heerlijk fris en blijf je de hele dag ruiken!
Hoe is waar jij woont zomers het weer?
Aangezien ik in Haarlem woon, wat ongeveer 20 minuten van Zandvoort af ligt, hebben wij meestal een beetje fris briesje erbij. Maar het is zeker heerlijk, als het zonnetje schijnt. En dat is ook al een wonder voor Nederland!
Wat vind je het allerfijnst aan de zomer?
Dat ik al mijn shorts, rokjes, jurkjes weer lekker uit de kast kan trekken! Ook voel ik me in de zomer altijd wat veiliger, omdat het langer licht blijft. En omdat het veel langer licht blijft, kan je ook weer langer buiten zijn. Ik hou heel veel van ijs en in de zomer kan ik dat nu makkelijk eten onder raar aangekeken te worden!
Wat zijn jouw plannen voor deze vakantie?
Wij zijn lekker thuis deze zomer. Maar dat betekent niet dat we niet actief zijn! We zijn thuis, maar ook weer niet. Ook is het behoorlijk moeilijk om op vakantie met zijn allen te gaan als je vier honden thuis hebt en nog een heleboel dieren.
De foto’s van de begin collage en de zonnebril zijn afkomstig van weheartit.com. De foto van het ijsje komt van mijn Instagram account.
Wat zijn jullie plannen deze zomer?
 
Lots of Love,
Stacy
 
Geef een reactie

