fashion

LookBook Favorites #1

Ik kijk veel op LookBook.eu voor inspiratie. Sommige stijlen zou ik zelf nooit (durven) dragen, maar vind ik toch erg gaaf. Elke maand zal ik rond de 5 looks laten zien die ik echt geweldig vind!

Ten eerste die broek: wauw! Ik ben echt dol op printjes. Wat ik ook altijd leuk vind is zo’n soort van doorzichtige blouse. En dan juist op een print-broek! Ik zal zelf nooit de gele accessoires hebben toegevoegd, maar dat is omdat ik niet zo van de geel ben. Misschien moet ik toch iets geels toevoegen….
Hier weer iets geels… Dit geel is dan wel anders. Ik vind deze jurken echt te gek! De mooie lange achterkant met een kort voorstukje, ja ik vind het leuk! Door het bruine gespje op de jurk zelf, passen de bruine accessoires er perfect bij.
Yes, weer een printje! Ik hou van de bloemenprint, ook al heb ik het zelf niet veel. De cropped top vind ik ook geweldig erbij. Ik vind de achterkant met het kant echt te leuk! De schakelketting en de andere gouden sieraden maken de outfit helemaal af J
 
Ja, sorry. Weer een printje… Deze outfit vind ik gewoon echt te gek! Alleen maar blauw. De schoenen die ze draagt vind ik geweldig, maar ik weet zeker dat ik bij de eerste en de beste stap op mijn snufferd ga. Niks voor mij haha J De zonnebril vind ik ook erg gaaf!

En dan nu de laatste en mijn échte favoriet! Ten eerste vind ik dit echt een heel mooie meisje, dat viel me eigenlijk gelijk op. Vooral haar lach, wauw. Ja oké, nu de kleding. Ik hou van de space printjes! Ik zag op de site dat dit gewoon de bovenkant van een badpak is, hoe leuk is dat! Het zilverkleurige rokje vind ik er echt top bij staan. Ook de statement ketting vind ik echt geweldig! Jaaaa i like! J

Waar halen jullie inspiraties voor je stijl vandaan?

Lots of Love,
Stacy
Geef een reactie

