lifestyle

Mijn favoriete liedjes op het moment

Ik luister veel muziek, eigenlijk de hele dag door. Ik heb een aardig brede smaak, ik vind van alles wel leuk. Ook veranderen mijn favoriete liedjes ook elke weer. Ik zal jullie een kleine ingreep geven van de liedjes die ik op het moment grijs draai.

“Millionaires” van The Script. Ik ben fan van The Script! Ze hebben hele fijne liedjes, van drukkere naar echt hele mooie liedjes. Dus voor ieder wat wils. Ook vind ik het altijd erg fijn als er een betekenis in zit en dat zit in vrijwel elk liedje van deze band. “If you could see me now”, “The man who can’t be moved”, “Hall of Fame”en “Breakeven” blijven ook altijd grote favorieten!
Ik ben een groot fan van Demi Lovato, altijd al geweest. “Something that we’re not” heb ik maar even gekozen van het nieuwe album “Demi”, aangezien het hele album een favoriet is op dit moment!
Ik had al gezegd dat ik een brede smaak heb. Ik hou van Nederlandse muziek! Waarschijnlijk komt dat ook wel doordat ik er mee opgegroeid ben, hier thuis staat altijd 100% NL aan. “Ondanks alles” van Glennis Grace, vind ik op dit moment één van de mooiste Nederlandse liedjes. Maar ik vind Glennis Grace ook wel één van de beste Nederlandse zangeressen. Ik ben ook heel erg benieuwd naar de film “Smoorverliefd” waar dit lied de soundtrack van is!
“It’s a beautiful day” vind ik echt een super leuk vrolijk liedje! Sowieso vind ik dat Micheal Bublé een hele fijne stem heeft, een beetje een zware blues en jazz stem vind ik. En die clip, oh te leuk!
Het verhaal van Demi geldt eigenlijk ook voor Selena Gomez. Ik ben altijd wel fan van haar geweest. Haar laatste album “Stars dance” staat ook vaak op de repeat. “Come & get it” vind ik echt een heel zomers liedje en bij de clip moest ik echt een beetje denken aan Bollywood haha
Welke liedjes staan bij jou op de repeat?
 
Lots of Love,
Stacy
Geef een reactie

