inspiratie

Inspiration #2

Normaal ben ik blij als het vrijdag is, maar nu niet. Vakantie is bijna voorbij… Ik heb gelukkig nog tot 26 augustus vrij. Maar ook al is de vakantie bijna voorbij, het is wel tijd voor een nieuwe inspiration post! Lees lekker verder en ik hoop dat het jou ook kan inspireren!

Positief blijven denken is soms moeilijk. Maar is altijd wel beter en fijner. Als je positiever in het leven staat, zal het ook beter gaan. Dus denk positief en lach!
Je kunt niet verder gaan als je iets niet hebt afgesloten. Belangrijke les voor velen. De mooie dingen in de toekomst ontgaan je, als je blijft hangen. Probeer het een plekje te geven, ook al gaat het moeilijk.

Iedereen heeft weleens een slechte dag, zelfs de mensen die altijd vrolijk zijn. Maar je moet niet denken dat je een slecht leven hebt. Sluit je af van de wereld voor een dagje en ga daarna vrolijk door. Kijk naar wat je hebt, de mensen om je heen. Het is een goed leven, met zo nu en dan een slechte dag.

Ik vind quotes van Shakespear altijd wel mooi. Ik kom ze vaak tegen op weheartit. Maar hoeveel er ook voorbij komen, deze blijft een favoriet!
Als laatste een lyrics. Deze tekst komt uit het liedje “Wings” van Little Mix. Het gaat er eigenlijk over dat je wat van je leven moet maken, later maar ook nu. Je hebt een leven gekregen, dus spreid je vleugels uit en maak er wat van. Hoe je het ook doet, het komt altijd goed.
Ik heb de laatste paar dagen niks gepost, maar er staan nog wel wat artikelen op de planning. En die gaan ook komen. Ik heb nog ongeveer 3 weken (?) vakantie, dus dat gaat goed komen! (:
Waar haal jij je inspiratie vandaan?
Ā 
Lots of Love,
Stacy
Geef een reactie

