persoonlijk

Mijn week in foto’s. #1

Over een uur is het alweer maandag en dat betekent dus dat deze week voorbij is. Dat betekent ook dat het begin van het schooljaar steeds meer dichterbij komt ): Ik heb deze week niet veel gedaan, maar heb toch wel wat foto’s kunnen maken. Kijk snel verder & kom wat dichterbij in mijn leven.

Aangezien ik nu een paar keer heb hardgelopen met m’n zus en lekker bezig zijn, vond ik het wel tijd worden voor echte hardloopschoenen. Ik liep hiervoor op Nike’s die ik bijna nooit droeg, maar die gingen toch wel pijn doen met rennen. Nu heb ik ook al een aantal keer op deze gerend en dat ging toch wel wat lekkerder!

Maandag heb ik ook productfoto’s gemaakt, die ik hier nog moest uitzoeken. Er staan wat reviews op de planning en deze komen er ook snel aan!

Ook heb ik maandagavond gekookt! Hier ziet het er nog niet echt uit haha. Maar het was heerlijk! Tagliatelle met kip en pesto, hmmm..

Dinsdag zijn we even Amsterdam in geweest, maar ik heb geen foto’s van die dag. Dus we gaan gelijk door met woensdag! Ik ging die middag naar een vriendin in Halfweg. Dit was mijn outfit voor die dag; spijkerjasje, gebroken wit shirt, broek met print van de H&M en lage witte AllStars.

Toen ik beneden kwam en op het punt stond om weg te gaan, werd er aangebeld door de pakketdienst. Mijn moeder dacht dat het zoals gewoonlijk weer wat voor de buren zou zijn, maar het bleken mijn schoolboeken al te zijn! Dan komt school toch wel eng dichtbij…

Eenmaal bij de bushalte, zag ik dat ik vertraging had. Het zal weer eens niet zo zijn… Ik had mijn iPod mee en ook een Hero B’tween reep (die echt té lekker zijn!), dus ik redde me wel! Gelukkig kwam de bus eerder dan op het bord stond.

Donderdag was mijn broer jarig! 23 jaar! Aangezien we het vrijdagavond vierden met familie, hadden we geen taart. Maar wel slagroomsoesjes met slagroom en versiersels! Nootjes, suiker & sprinklers.

Maar vrijdag hadden we natuurlijk wél taart! Mijn moeder en zus hadden deze en een mokkataartje zélf gemaakt! Dus ook het logo, Michelle heeft een aardig vast handje… De binnenkant was gevuld met slagroom en aardbeitjes, heerlijk!
Zaterdag ging ik nog even met mijn ouders wat schoolspulletjes halen. Ik kwam nog wat stoffen kaften tekort en ik had nog markers en dat soort dingetjes nodig. Ik had al van dit to-do-boekje gehoord, maar nooit gevonden! En toen ik voor de zoveelste keer over de afdeling liep op zoek, zag ik hem liggen. Ze hadden alleen de kleine versie, maar dat vind ik juist wel fijn! Het is echt een super fijn boekje, die er heel fleurig uit ziet door de bloemetjes! 🙂
Ja en dit was vandaag om half 8 ’s avonds. Ik ging weer met m’n zus hardlopen! En het ging lekker, wow! We waren om 9 uur thuis, daarna heb ik nog even tv gekeken met mams. En toen lekker onder de douche gestapt. Nu is het elf uur en zit ik achter m’n laptop dit artikel te schrijven.
Ik duik lekker mijn lieftallige bedje in! Morgen staat er nog niets op de planning en stiekem vind ik dat best lekker! Sweet dreams…. 🙂
Hoe was jullie week?

Lots of Love,
Stacy
Geef een reactie

