beauty

REVIEW: Essence, Me & My Icecream

De zomercollectie van Essence “Me & My Icecream” hebben allemaal lichte, zoete kleurtjes. Het ziet er allemaal zo lief en leuk uit dat je het bijna in je mond zou willen stoppen. Maar dat zou zonde zijn. Ik heb uit deze collectie een oogschaduw, een lipbalsem, de shimmer pearls en de cream blush gekocht & geprobeerd!

Laten we beginnen met de lipbalm. Ik heb nummer 03 Ben & Cherries die roze met blauw is. Ik vind ze er alleen al té leuk uit zien. Als je de lipbalm uitdraait, zie je een soort swirl, dus echt een ijsje; erg zomers voor mijn gevoel! Ik las bij veel mensen dat ze dat ze de balms vinden stinken, maar ik vind ze echt heerlijk ruiken. Ben & Cherries ruikt fijn bloemerig, het is niet over de top de geur, maar het is er! Ook als ik deze op mijn lippen smeer, voelt ie heel erg fijn aan. Hij heeft geen kleurtje, alleen een beetje glans, dus je lippen zien er heerlijk nude uit!
Ik vind de lipbalm echt een heel fijn product. Essence heeft het uitstekend gedaan en voor de prijs van 1,99 EUR laat je ze toch niet liggen?

Het volgende is misschien wel het meest gewilde product uit de collectie! De shimmer pearls zijn voor een shimmerende (is dat een woord?!) touch voor je gezicht en lichaam. Het zijn zoals je ziet allemaal hele schattige balletjes “pareltjes” in hele zachte kleurtjes. Alleen als je met je vinger of kwast over de pareltjes gaat, krijg je gewoon een zilveren kleur. 

Zoals je hier ook ziet, is de kleur niet echt duidelijk. Hij is mooi subtiel. Ik vind het altijd mooi om shimmers onder m’n ogen aan te brengen en ik vind deze daar wel perfect voor. Ik hou er niet van als je overduidelijk ziet dat iemand glitters op zijn gezicht heeft. En misschien ook wel een pluspunt: ze ruiken echt heel lekker! De geur doet me denken aan snoepjes van vroeger, maar ik weet niet meer welke snoepjes haha. Dus ja, ik ben wel tevreden met deze aankoop. Ze zien er leuk uit en geven een subtiele glans. De shimmer pearls zijn verkrijgbaar in één kleur “01 I-CY U” en kosten 3,39 EUR.
 
De oogschaduw vond ik in één opslag al erg mooi. Toen ik hem verder bekeek en steeds vaker vond ik hem ook steeds mooier worden! Ik heb de kleur “01 Cone Head”, maar je hebt nog twee kleuren “02 Icylicious” (een roze kleur)  en “03 Always on my Mint” (hoe kan het ook anders; een mint kleur). Cone Head is een licht roze met paarse en goude kleur. Ik heb deze kleur nog niet zo veel dus vond ik het wel een mooie aankoop.
De baked eyeshadow voelt zacht aan als je hem aanbrengt. Ook de kleur vind ik erg mooi overkomen! Als je een paar laagjes aanbrengt, is ie natuurlijk altijd nog wat mooier en sprankelder!
De bakey eyeshadows kosten 2,98 EUR. Ik ben erg tevreden over deze oogschaduw, hij geeft je ooglook een mooie, sprankele uitstraling!
Als laatste heb ik de cream blush “01 Ice Bomb”. Op het eerste gezicht ziet hij er niet uit als een blush, aangezien het dezelfde verpakking heeft van de Essence 3D eyeshadows. Ook dacht ik toen ik hem voor het eerst zag dat het een poeder blush was, terwijl ik echt had gelezen dat het een cream zou zijn. Maar toen ik hem swatchte merkte ik al dat het écht een cream blush was. De kleur vind ik erg mooi, het is een beetje een koraal kleur. 
Hier zie je ook dat de blush geen overdreven glitter in zich heeft, maar gewoon een hele mooie glans! Hij neigt ook meer naar het roze dan naar het oranje.
Ook zie je dit als je hem swatcht, hij is mooi aanwezig door de glans, maar niet overdreven aanwezig. De pigmentatie is ook echt heel erg mooi! 1 laagje geeft al een hele mooie kleur en opgebouwd in meerder laagjes is ie echt geweldig! Ik vind dat deze Ice Bomb echt een hele mooie gezonde kleur aan je gezicht geeft! Ik ben echt heel erg enthousiast over dit product, ik vind hem echt geweldig mooi! Ik weet zeker dat ik nog vaker naar deze blush zal grijpen. De cream blush kun je krijgen voor 2,98 EUR.
Ik ben best wel tevreden over deze Limited Edition van Essence! De cream blush en lipbalm zijn wel mijn favorieten. Maar voor de rest ben ik ook erg blij met deze LE!
De collectie “Me & My Icecream” is de hele maand augustus te koop bij Kruidvat en Trekpleister tot de voorraad strekt.
Hebben jullie al wat aangeschaft uit deze LE van Essence?
 
Lots of Love,
Stacy
Geef een reactie

