beauty

REVIEWL Catrice Glamazona Lipcolour pen & Essence Stay with me lipgloss

Ik ben gek op alles wat je op je lippen kan smeren! Ik heb overvloeden aan lipbalsems, lipglosses en ook begint mijn lipstick verzameling aardig uit te breiden. Ook heb ik een tijd geleden weer twee lipproducten gekocht: 1 van Essence en 1 van Catrice. Een lipgloss van Essence en een lipcolour pen van Catrice.

De Limited Edition “Glamazona” van Catrice al een tijdje in de schappen. En deze lipcolour pen heb ik gelukkig ook al een tijdje in handen. Ik heb de kleur “C02 I got the flower!”. Dit is een fel roze, neigt naar het paarse toe, kleur. Hij is opvallend, maar ik vind hem ook weer niet té opvallend.
Hier heb ik hem op mijn lippen. En zoals ik al zei hij is niet erg opvallend, ook al is de colourpen in het echt wel feller. Hij kan goed bij een neutrale look, maar ook bij iets opvallendere make-up!
Als tweede heb ik deze “Stay with me, longlasting lipgloss” gekocht. Ik heb de kleur “02 My favorite milkshake”. Dit is een zacht roze kleurtje, die erg neutraal is. Ik had al twee kleuren van de Stay with me-lijn en deze bevielen me erg goed! Maar aangezien ik twee fellere kleuren heb, besloot ik dus voor deze lichtere kleur te gaan. En deze bevalt me echt super! Hij is heerlijk neutraal en kan hem bij elke nude look op doen.
Zoals je ziet, is hij dus erg neutraal. De lipgloss is makkelijk aan te brengen en plakt niet. Ik ben fan van de “Stay with me, longlasting lipgloss”-lijn!
Hier zie je de kleuren nog ietsje beter (vooral die van Catrice).
Ik ben erg tevreden met deze twee lipproducten! Ik vind ze allebei erg fijn aanbrengen en het zijn ook hele mooie kleuren.
Als je de Catrice lip colour pen moet je snel zijn, want de LE Glamazona is niet lang verkrijgbaar meer. Maar ik wou hem wel even laten zien…
Heb jij iets uit de Essence “Stay with me, longlasting lipgloss”-lijn?
 
Lots of Love,
Stacy
Geef een reactie

