persoonlijk

Mijn week in foto’s #2

Deze week was mijn laatste voordat het schooljaar weer begint. Ik heb morgen nog wel vrij en dinsdag heb ik tot 12 uur les en ’s avonds introductie. Dus zo erg is dat niet. Deze week heb ik niet erg veel gedaan, maar heb toch nog best veel foto’s kunnen maken.

Maandagochtend begon ik met een to-do-lijstje te maken. Ook keek ik naar “Four weddings” op TLC. Ik vind het altijd erg leuk om over m’n bruiloft na te denken, ook al duurt dat nog erg lang. Dit programma kijk ik dan ook altijd met veel plezier!

Maandagavond moest ik de tafel dekken voor maar drie man. Michelle ging die ochtend naar Antwerpen met haar vriend voor een paar dagen en m’n vader moest werken. We zijn wel vaker met z’n drieën, maar dan eten we eigenlijk nooit aan tafel. Dit was dus wel even wennen.
Dinsdagmiddag heb ik productfoto’s gemaakt. Zoals je ziet, heb ik geen professionele setting of zoiets, maar dit werkt ook erg goed. De review van de Catrice en Essence lipproducten vind je hier. 
Toen ik daarna aan het artikel ging werken, kreeg ik gezelschap. Belle rent regelmatig naar boven als ik in m’n kamer zit. Ze weet toch dat ze lekker op bed mag liggen.
Geloof het of niet, maar dit is echt een hond… Belle is altijd gek als een deur en rolt alle kanten op.
Ook heb ik toen m’n zus in Antwerpen was, alleen maar met haar gechat op Facebook. Ik heb volgens mij nog nooit zo veel op die site gezeten!
Dit ziet er echt uit als een prutje, maar het is heerlijk! Dit maakte mijn moeder vroeger altijd voor m’n broer, zus en mij toen we klein waren. Een hele tijd geleden had ze het weer gemaakt en woensdag had ik er weer zin in. Hier zit een banaan in, een pakje baby Liga koekjes en een scheutje sinaasappelsap. Het is echt hartstikke gezond. Grote meisjes blijven nou eenmaal ook kleine meisjes.
Woensdagavond had ik zin om lekker maskers te doen. De pot is van de Kruidvat en het is een haarmasker. Ik heb deze al vaker gebruikt en ik vind hem erg fijn. Het gezichtsmasker is ook van Kruidvat en hier zit vitamine E, wat erg goed is voor je huid. Ik heb de laatste wel wat last van onzuiverheden en deze helpt daar echt super goed voor!
Ik was donderdagochtend al voor zessen wakker (slechte slaper). Omdat ik zo vroeg wakker was, besloot ik om hard te lopen. Dit was de eerste keer dat ik met deze stappenteller uit de lijn van Leontien van Moorsel ging rennen. Op mijn iPod heb ik Nike plus, maar deze is niet goed in calorieën tellen. Links zie je de calorieën en recht het aantal stappen.
Mijn ontbijt die ochtend na het hardlopen. Chiquita smoothie banaan/aardbei, een Finse cracker met aardbeienjam en m’n babyhapje (tja……).
Nadat ik had gegeten en gedoucht, besloot ik om me beneden op te maken. Ik was alleen met m’n broer thuis, dus niemand die het merkt.
Donderdagavond kwam Michelle weer thuis uit Antwerpen! Ze had voor mij twee vestjes bij de Forever21 gekocht, yes! 🙂 Ik vind het altijd leuk om losse vestjes te dragen in de herfst en deze zijn echt super leuk!
Vrijdag zijn we naar de Ikea geweest. Ik heb deze zomer mijn kamer helemaal gerestyled en ik had nog een rolgordijn en dekbedovertrek nodig. Mijn zus besloot een bureautje te kopen en een bureaustoel. Terwijl zij druk bezig waren, had ik eigenlijk een chill-avond in mijn gedachten. Deze was goed bezig tot mams vroeg of ik de bureaustoel in elkaar kon zetten…..
En dit is hem geworden! Met twee linkerhanden, ben ik toch aardig trots op mezelf haha
Zaterdag ben ik eventjes de stad in geweest met mijn moeder en zus. Ik had namelijk allemaal rode kussentjes uit m’n vorige kamer stijl. Deze passen er alleen nu helemaal niet meer bij. Ik vond deze kussentjes bij Xenos en vond ze zó lief!!! Ook heb ik in de stad nog twee broeken en een jurkje gekocht, dus ik was goed geslaagd 🙂
Macarons.. hmm… En deze hebben ze gewoon bij de MacDonalds in Antwerpen!!! Ze hebben 4 smaken: vanille, pistache, chocolade en framboos. Mijn zus had deze voor me meegenomen, omdat ik ze eens wou proberen. Waarom hebben ze dit niet in Nederland? 😦
Zondag besloot ik etiketten op m’n schoolboeken te plakken. Ik heb dit jaar stoffen boekenkaften en ik vind het toch wel wat fijner dan papierenkaften. De paarse en luipaard kaften komen bij de Kruidvat vandaan en de blauwe zat in een set van 4 kleurtjes bij de Hema. Ook de textieletiketten komen bij de Hema vandaan.
’s Middags aten we deze hapjes. Het zijn deegbakjes met allerlei salades erin. Wij hadden zalmsalade, kip-kerrie salade, selderie-salade en rundvleessalade. 
Dit was mijn week! Zoals je ziet heb ik niet veel gedaan, maar dat is de laatste week best lekker. Dinsdag begint mijn schoolleven namelijk weer…
Moest jij deze week weer naar school of heb je nog lekker kunnen genieten?

Lots of Love,
Stacy
Geef een reactie

