fashion

LookBook Favorites. #2

LookBook.nu vind ik zelf altijd een handige site. Voor je eerste schooldag, een feestje of gewoon voor wat inspiratie. Voor mijn eerste schooldag heb ik ook op lookbook gekeken. Maar ik kon niet veel vinden. Mijn favorites deze maand zijn dan ook erg simpel en casual. Er waren gewoon niet veel dingen die mij aanspraken. Toch heb ik een paar leuke outfits op een rijtje gezet!

Deze outfit is heel erg simpel. Perfect voor een schooldag en voor een klein feestje. Ik vind het bloemetjes rokje erg leuk. Ook de combinatie met de uilenketting vind ik super! Β De oorbellen vind ik alleen echt niks!
Ik vind deze outfit wel super, ook al is hij ietwat simpel. Maar dat maakt niks uit; simpel is altijd goed!

Deze look is wel iets opvallender door het jasje en de gouden taille riem. Maar voor de rest ook erg basic. De taille riem vind ik wel een eye catcher in deze outfit. Ik hou helemaal niet van zoveel glinsters, maar op de één of andere manier vind ik dit jasje toch wel erg tof!Yes, ik vind deze look zeer geslaagd!

Oh my god. Ik vind dat shirtje zo leuk! Ik hou van dromenvangers. I don’t know why. Maar ze hebben gewoon iets. Ze zijn simpel, maar hebben zo’n mooie betekenis. Het rode rokje vind ik er ook erg leuk bij staan. Ik weet nou niet zeker of het een skort is (aan de rechterkant lijkt dit), maar ik vind het wel erg leuk! Deze look hoort zeker in mijn top 3 van deze maand!
Ah dat jurkje! De katjes… Ik vind katten leuk. Zelf zou ik dit niet snel kopen denk ik. Maar ik vind hem wel erg super leuk!!! (Misschien moet ik me toch eens gaan wagen aan dat soort kledingstukken?!) Dat hoedje vind ik ook gewoon erg schattig. De rode schoentjes zou ik er niet bij hebben gedaan, maar bij haar staan ze geweldig!

Ja! Mijn nummer 1 deze maand! Zeker weten! Het hoedje, super. Het shirt, top. De tuinbroek, wauw. Ik vind deze outfit zo leuk! De tuinbroek vind ik echt heel erg leuk! En de combinatie met het shirt vind ik echt geweldig, zo maakt het het toch wat stoerder. Het hoedje maakt deze look ook weer classy. Alles bij elkaar. Ja, dit is gewoon mijn nummer 1!

Dit was mijn top 5 van deze maand. Zoals ik al zei, niet veel spectaculaire dingen. Veel basic en casual, maar dat is altijd goed!

Wat is jouw favoriet uit deze top 5?

Lots of Love,
Stacy
Geef een reactie

