persoonlijk

Mijn week in foto’s #3

Deze week begon mijn schoolleven weer. Daardoor heb ik ook niet zoveel foto’s kunnen maken. Dinsdag had ik mijn eerste dag en hebben we een high-rope parcours gedaan. Woensdag, donderdag en vrijdag begon het echte leven weer met huiswerk…

 Maandag was ik nog heerlijk vrij! ’s Avonds heb ik hardgelopen met m’n zuster en daarna heb ik uitgebreid gedoucht! Dat deed ik met deze douchespulletjes van de Action. Ja, echt waar! Ze ruiken echt heerlijk! Dit is mijn derde pot met scrub al van deze lijn, zo tevreden ben ik er mee! De body scrub verkopen ze jammer genoeg niet van elke geur meer, waaronder deze…. *snik*

Dit stond woensdag al in mijn SuperTrash agenda. Engels, economie en wiskunde. Ik had toen nog maar één volle dag erop zitten en één uurtje op dinsdag. Ik had toen na de mentorles, economie en CKV.

Dit is mijn Engels huiswerk voor dinsdag. Ik was hier donderdag al mee begonnen, aangezien ik mijn huiswerk voor vrijdag al klaar had. In deze tekst had onze docent ons allemaal woorden laten markeren en die moeten we vertalen en overschrijven in ons schrift. Ik had de woorden geteld en het waren er ongeveer 62… Ja, bedankt weer!

Maar dit was mijn toetje donderdagavond! Zelfgemaakte tiramisu! Heerlijk… 🙂 Wij doen het altijd met koffie in plaats van alcohol. En ik wil denk ik nooit meer de andere versie!

Vrijdag had ik van 12:25 tot 14:05 buitengym. Wij hebben geen sportveld bij onze school, dus moeten we een stukje fietsen. Niet ver, want het is ongeveer aan de overkant! Ik was op de fiets en een vriendin van mij was met de bus. Dus ging ik achterop, aangezien ze wat groter en breder is. Niet dat ik het erg vond, want ik kon lekker van m’n Breaker perzik geniet 🙂

En vrijdagavond begon The Voice weer! 🙂 Ook al zitten Nick & Simon niet meer in de jury, ik blijf het toch wel leuk vinden! Ik vind Ali B trouwens wel echt geweldig!

Wij hebben vier honden. Drie van deze honden knipt mijn zus zelf, het mannetje gaat wel naar trimmer. Dit is Bijou die nadat ze was geknipt, doodmoe was. Lekker een tukkie doen dus!

Zaterdagavond was het tv-avond. Om 8 uur begon een nieuw seizoen “Wie ben ik?” en daarna gelijk nieuwe afleveringen van “Ik hou van Holland”. Dat vind ik altijd wel fijn als de zomer voorbij is, alle leuke dingen beginnen weer!

Dit was ik vanochtend na het hardlopen. Na deze foto ben ik vrijwel meteen onder de douche gestapt. Ik had het zo warm! De rest van de ochtend/middag heb ik besteed aan m’n huiswerk. En net besefte ik dat ik nog Frans moet maken, dus dat ga ik zo nog even doen.
Edit: Ik kom er dus net achter dat Frans voor dinsdag is. Ja ik ben blond……

Net heb ik ook het album van Ariana Grande gedownload. “Yours Truly” is echt een super album! Hij behoort zeker tot mijn favorieten van dit moment! Er staan allemaal verschillende liedjes op én allemaal even goed! 🙂

Ik hou van deze beker en van wat erin zit. Dit was een pakket bij de Action. Deze beker en tien zakjes met korreltjes waar je 200 ML melk bij moet doen. 20 seconden schudden en je hebt een milkshake! En het is zo lekker!!! 🙂 Ik heb de aardbeiensmaak, maar je hebt ook chocolade- en vanillesmaak.

Hierbij ook een kleine OOTD. Ik heb vandaag een licht blauwe broek aan, die een beetje baggy valt. Daaronder draag ik mijn witte Nike’s. Ik heb een wit shirt aan, met Rihanna erop. Daarover heen draag ik mijn leger blousje. En mijn Happy Shake beker heb ik mijn handen 🙂

Dit was mijn week! Zoals je ziet heb ik niet veel gedaan, alleen maar school eigenlijk. Maar toch heb ik een post vol kunnen krijgen! Nu ga ik nog even aan m’n Frans en dan ben ik er klaar mee. Vanavond begint een nieuw seizoen “So you think you can dance” en om half 10 begint de “Musical Sing-Along” dus ik ga weer een avondje tv-hangen 🙂 De Musical Sing-Along vind ik altijd echt geweldig!

Hoe zag jouw week eruit?

Lots of Love,
Stacy
Geef een reactie

