inspiratie

Inspiration #3

Augustus is nu weer voorbij, dus de zomer ook. Ik heb deze maand weer wat plaatjes verzameld die mij inspireren of die ik gewoon mooi vond. Al deze afbeeldingen komen vanย weheartit.com. Ik ga niet meer bij elk plaatje zeggen waarom hij in deze post hoort. Ik wil dat je ook gewoon je eigen gevoel erbij hebt. Ook kan ik niet bij elke afbeelding in woorden vertellen wat ik erbij voel of erbij denk. En sommige plaatjes spreken ook gewoon voor zich.

Deze sleutels vind ik erg mooi. Ze zijn erg symbolisch en daar hou ik wel van. Ik zou deze sleutels wel willen om te kijken wat er achter die deur bevindt.
Don’t forget!
Mijn favoriete motto! Dit is zo waar. Je moet je dromen niet gewoon dromen laten. Je moet proberen om al je wensen te vervullen, ook al lukt dat niet altijd. Niet proberen is erger dan proberen en falen.
Zo zo zo zo zo waar!!! Deze dingen maken mij het meest gelukkig.
Wauw, deze vind ik mooi. Ik wil ook zo kunnen tekenen. Ik hou van tekenen en ik hoor van mensen dat ik het ook wel goed kan. Maar niet zo. Ik wil ook zo kunnen doodlen ๐Ÿ˜ฆ
Ja, aan deze quote moet ik nog heel veel gaan denken dit schooljaar. Ik ben nou eenmaal een stresskippetje. Deze gaat me helpen! Ik ben wel al goed dit schooljaar ingegaan dus ik hoop dat het zo blijft. Ik heb geen zin om te stressen. ๐Ÿ™‚
Dit was mijn inspiration post van deze maand. Hij is niet zo uitgebreid als de vorige keren. Maar ik wil gewoon dat je ook je eigen gevoel erbij hebt. Ook heb ik niet veel plaatjes geworden, waarbij ik mijn gevoel echt in woorden kon uitdrukken. Ik hoop dat ik dit volgende maand wel kan doen!
Wat inspireert jou?
ย 
Lots of Love,
Stacy
Geef een reactie

