beauty·fashion

OUTFIT: 99,99% Primark

Vandaag was het een heerlijke zomers dagje. Voor mij was het vandaag gewoon vies warm. Ook vond ik het vandaag niet fijn dat het zo warm was, omdat ik de schoolfoto had! Ik vind schoolfoto’s echt vreselijk, blegh. Maar met deze warmte al helemaal. Ik had daarom ook een kort dingetje aan van de Primark. En zoals de titel al zegt, komt bijna alles vandaag van de Primark!

Eerst te beginnen met mijn accessoires van deze dag. Ik had een gouden ketting om, die net op de bovenkant van m’n jumpsuit kwam. Het kanten, witte strikje had ik achterin m’n haren. Deze is niet van de Primark, maar zat in een setje van drie strikjes van de Claire’s. Mijn haar had ik, zoals bijna altijd, gestijld (Ik heb geen idee wat het voltooid deelwoord is van stijlen/steilen).

Mijn armcandy bestond vandaag helemaal uit de Primark. Het armbandje met de spikes en het kralen armbandje komen uit hetzelfde setje. En uit een Friendship bracelets setje komen het kruizen bandje en het Maria-armbandje. Ik heb wel eens vaker van die Maria-armbandjes gehad, maar ik vind deze kleur wel mooier eigenlijk!
Dit was mijn jumpsuit van vandaag. Ik ben gek op jumpsuits! Ze zitten zo lekker en ze kunnen classy, maar ook sporty zijn. En laat ik nou net van die beide dingen houden! Deze jumpsuit is vooral erg classy. Hij is donkerblauw met allemaal zwaantjes. Aan de voorkant heeft ie wat plooien. Aan de achterkant maak je hem vast met een ritsje en een knoopje. Ook zit er een lint aan, waarmee je een strik aan je achterkant kan maken. Dit is echt een van mijn favoriete jumpsuit op dit moment!

Ik had deze lage gympen aan. Deze zijn ook donkerblauw. Het zijn niet echte Converse, maar komen gewoon van de Van Haren. Ik heb ze al een hele tijd, maar heb ze vrij weinig aan. Vandaag ontdekte ik weer hoe lekker ze eigenlijk lopen! Het lijkt wel of ik hele kleine voetjes heb hierin. Ik wist gister niet of mijn witte AllStars aan moest doen of deze en vergeleek ik ze qua grootte. En deze lijken echt kleiner, maar het zijn toch echt dezelfde maat!

Dit was mijn make-up van vandaag. Naast mijn dagelijkse producten, heb ik deze zes artikelen gebruikt. Het “Sun Club eyeshadow pallet” heb ik in kleur “02 Long beach”. Dit pallet bestaat uit rustige kleuren, met een shimmer. Dan het “Absolute Nude” pallet van Catrice, deze kent iedereen wel! Ik vind het een erg fijn oogschaduw pallet en gebruik hem dan ook dagelijks. Mijn blush wisselt best vaak, maar vandaag vond ik deze peachy kleur wel erg mooi staan. Deze komt uit de “Defining blush” lijn van Catrice. Dit is kleur “030 Love And Peach” en dit vind ik echt een hele fijne kleur. Mijn lipstick van vandaag was “250 Matt about Pink” Dit is zo’n mooie matte roze kleur! Zo mooi! De oogschaduw is uit de nieuwe “Metal Glam” lijn van Essence. Dit is kleur “03 Frosted Apple”. En dat is echt een hele mooie sprankele kleur!

De kleur links boven gebruikte in mijn crease voor wat schaduw. De lichtste kleur van het Catrice pallet gebruikte ik voor de buitenkant van mijn bewegend ooglid.
“03 Frosted Apple” gebruikte ik aan de binnenkant van mijn bewegend ooglid en in mijn ooghoek.
“030 Love And Peach” en “250 Matt about Pink”
 
Hier zie je de kleur nog wat beter. En wat ik al zei, is dit een hele mooie matte roze kleur! Hij is mooi bij wat opvallendere make-up, maar ook bij een natural look kan ie erg goed!
Kijk hoe mooi deze peachy kleur is! Ik hou echt van deze blush. Wel moet ik erg uitkijken dat ik niet te veel op mijn kwast krijg, want dan is de kleur wel erg fel. Maar als je hem goed aanbrengt, is hij echt geweldig!
Mijn “Nails of the day”. Ik vind de statement nail echt een leuk idee. Dus dat had ik ook gedaan. De blauwe kleur is van MissSporty. Ik ben niet erg bekend met nagellak van MissSporty, dus weet ook niet waar het nummer staat. De glitter laag is een nagellakje van Essence in de kleur “10 Glorious Aquarius”. Ik weet niet of deze nog te koop is.
Dit was mijn outfit van de dag! Alleen het strikje en m’n schoenen kwamen niet van de Primark, dus dat is ongeveer 99,99% wel van de Primark. De make-up is natuurlijk ook niet van de winkelketen, maar die tel ik niet mee haha.

Morgen komt er weer zo’n zomerse dag, als vandaag. En vannacht wordt het ook erg warm, pff. Dat hoeft voor mij dus echt niet. Ik heb morgenmiddag ook nog 2 uur gym, dus dat wordt zweten en heel veel drinken. Blegh, dan verlang ik toch wel naar de herfst. Ook al vind ik het ook wel fijn om in korte dingetjes te lopen.

Hoe vind jij deze nazomerse dagen?
 
Lots of Love,
Stacy
Geef een reactie

