persoonlijk

Mijn week in foto’s. #4

Een nieuwe week in foto’s. Deze keer is het niet één week, maar 20 dagen. Ik heb na 20 dagen eindelijk genoeg foto’s voor deze blogpost. En alsnog zijn het er niet veel. Deze weken bestonden eigenlijk alleen maar uit school, ziek zijn, voorwerken, lijstjes maken, huiswerk en tas inpakken…
Deze foto’s zijn van 2 september tot 22 september ongeveer..

Maandag 2 september, ging ik weer voor het eerst met de bus naar huis. Het was weer even wennen, maar ook wel weer gezellig met een vriendin van me. Zij woont in Halfweg en gaat dus vrijwel altijd met de bus. En aangezien we niet samen in de klas zitten, kunnen we in de bus altijd nog even praten 🙂
Die dinsdag besloot ik na het douchen m’n haar te föhnen. Ik vind het niet fijn om met natte haren te gaan slapen en ook krult het niet zo erg na het föhnen. Voordat ik dat doe, spuit ik altijd deze “Refresh!” van Nivea erin. Dit is een speciale föhnspray en beschermt je haar tegen de hitte. De “Refresh!” spray is zeker een aanrader!
Economie huiswerk. Moet ook gebeuren. Economie vind ik overall gezien wel interessant, dus zo erg is het niet.
Donderdagavond was dit m’n avondeten. 4 speklapjes (waar ik gek op ben!), pasta met zongedroogde tomaten en groene pesto erin en een beker water. Later heb ik wel het potje pesto nog uit de koelkast gehaald, omdat ik wat meer pesto wou 🙂
Dat weekend (7/9 – 8/9) besloot m’n moeder de kamer om te zetten. Het internet moet er dan ook uit en zat ik dus zonder. Normaal maakt het me opzich niet veel uit, maar wel als ik iets voor school moet doen. Zoals op dat moment….
Dit was mijn tussendoortje toen ik aan het wachten was. Wat plakjes augurken en water met citroensap 🙂
Die week erna was ik (zoals jullie al konden lezen in “Bijkletsen”) niet uit m’n bed te krijgen. Ik voelde me zo beroerd. Echt alles in m’n gezicht deed pijn. M’n keel, neus zat vol, hoofdpijn, oorpijn en ik klonk als een walvis. Fijn.
Ook werkte het weer niet echt mee om me beter te krijgen. Regen, regen en regen.

Dit waren mijn vrienden deze dagen. Smint met dropsmaak, mint pastilles, hoestdrank met honing en oordruppels…

Deze stuurde Marlou op Whatsapp toen ik ziek was. En deze maakte me toch wel wat vrolijker haha 🙂

Mijn moeder besloot smoothies te maken (: Banaan, yoghurt, appel zat hier in en ik heb tweeënhalf glas leeggedronken. Daarna zat ik dus weer vol vitamines. Ik voelde me nog beroerd, maar die dag daarna, vrijdag, ben ik wel naar school geweest. Dit alleen om een geschiedenis proefwerk. Hier heb ik mijn cijfer donderdag van teruggekregen en dat pakte goed uit: 7,7! En hier was ik trots op. Ik ben helemaal niet goed in geschiedenis en ook was ik zo ziek als een hond. Yes 🙂

Afgelopen vrijdag was ik eerder uit dan normaal, dus kon ik lekker wat dingen doen die op de planning stonden. Onder andere m’n kwasten schoonmaken. Ik gebruik hiervoor de “Cosmetic brush cleaner” van de Hema. Deze vind ik erg fijn werken. 
M’n zus ging deze avond naar haar vriend in Halfweg. In Zwanenburg bij de AH hebben ze deze Home Made wafel mix. Ik had deze een keer gezien toen ik bij een vriendin was. Mijn zus besloot deze keer 3 pakken mee te nemen. Wij hebben thuis een wafel maker. Maar als je zelf wafeldeeg wilt maken, heb je best veel nodig. En hier hoeft alleen water bij!
Zaterdag heb ik een lijstje gemaakt met wat ik mee moet nemen naar de Ardennen. En het is toch meer dan wat ik dacht. Ook is het moeilijker. Ik ben altijd als de dood dat ik iets vergeet, dus dan zijn lijstjes handig.
Zaterdagavond hebben we een mix uitgeprobeerd en ze zijn heeeeeerlijk!
Vanmiddag zijn we even naar de Primark geweest. Ik moest nog wat kleding hebben. Waaronder lange mouwen shirts. Ik draag eigenlijk altijd een shirtje met een vestje of colbertje, dus met lange mouwen heb ik niet echt. Ook had ik een dikkere pyjamabroek nodig, omdat ik altijd in een kort broekje slaap. Toen wij vorig jaar naar Polleur gingen, heb ik gemerkt hoe koud het kan zijn ’s nachts. Maar nu ben ik erop voorbereid! 🙂 Voor de rest had ik nog wat kleine dingen nodig!
Deze middag staat voor de rest in het teken van voorwerken, tas inpakken en huiswerk. Morgen zit ik nog 15:10 op school, dus dat is een lange dag. Maar dan gaan we op werkweek en dat gaat echt super worden!

Wat gaan jullie deze week doen?

Lots of Love,
Stacy

Geef een reactie

