lifestyle·persoonlijk

Herfst TAG!

De zomer heeft al z’n spullen ingepakt en plaatsgemaakt voor de herfst. Ik ben gek op de zomer, maar ik vind de herfst ook wel erg leuk! Zolang het maar niet te koud wordt! Maar aangezien de herfst nu zeker al zijn spullen heeft uitgepakt, vond ik het wel tijd worden voor een herfst-tag! 

1. Favoriet ding van de herfst.
Ik denk dat ik van de herfst het fijnst vind dat je weer lekker met de kaarsjes aan kan zitten. Dit kan met de zomer natuurlijk ook, maar in de herfst is het altijd wel wat knusser. Ook vind ik de herfstkleuren altijd heel leuk. En de losse gekleurde blaadjes in bossen maken Nederland altijd wel erg mooi!

2.  Favoriet drankje?  
Qua koffie staat de Latte Macchiato nog steeds op nummer 1 bij mij! Ook ben ik gek op warme chocolademelk (Wie niet?!). Verder drink ik graag rooibos-honing thee. Deze drink ik eigenlijk het hele jaar door, maar is voor de herfst zeker geschikt! Qua koude dingen drink ik graag, ijsthee-limonade (Aanrader!!!) Coolbest Strawberry Hill en Mango dream. Of gewoon een glas water!

3.  Favoriete geur/kaars?
Ik heb op dit moment zo’n brandblokje in de geur frambozen. Deze ruikt echt heerlijk! Misschien vinden sommige van jullie hem nog wat zomers, maar ik vind hem wel geschikt. Verder hou ik ook erg van kruidige geuren, zoals eucalyptus. Dit vind ik echt heerlijk ruiken, omdat als hij sterk is, ook heel erg ‘binnenkomt’ in je lichaam. 

4.  Best lipstick?  
In de herfst vind ik het vooral mooi om gewoon nude kleurtjes op m’n lippen te smeren. De laatste tijd pak ik er graag een van Essence. Dit is “07 Natural Beauty”. Ook vind ik “130 Frozen Rose” van Catrice erg mooi. Deze is helaas wel uit het assortiment. Maar dit is echt hele mooie zachtroze kleur, waar ik persoonlijk gek op ben! En als ik dan toch voor iets fellers wil, vind ik rood tinten erg bij de herfst passen. Vuurrood vind ik zelf niet zo bij mij staan, dus kies ik liever voor iets tussen donkeroranje en rood in. “260 It’s A Matt World” van Catrice is daar een mooi voorbeeld van!

5.  Go to moisturiser? 
Ik gebruik zelf geen aparte moisturiser, omdat ik bijna altijd BB-Cream op heb. Dus eigenlijk heb ik geen idee haha.

6.  Favoriete kleuren voor op de ogen.?
Olijfgroen, paars en bordeaux vind ik altijd erg mooi in de herfst. Ook doet de natural look het natuurlijk altijd goed. Zelf pak ik de laatste tijd “03 Frosted Apple” uit de Metal Glam lijn van Essence er vaak bij! Deze maakt een natural look toch wat specialer!

7.  Favoriete muziek of zanger/band om naar te luisteren?
Mijn muzieksmaak hangt niet echt van het seizoen af. Wel ben ik echt gek op het album van Ariana Grande! Ook betrap ik me de laatste tijd erop dat ik steeds vaker het album “All the little lights” van Passenger aan zet! Deze man heeft zo’n fijne stem. En zulke goede lyrics! Verder luister ik naar The Script, Demi Lovato, Nick & Simon, Taylor Swift, Trijntje Oosterhuis, Jennifer Ewbank & Olly Murs. Wel luister ik in de herfst meer naar rustigere liedjes. Zoals die van Racoon.

8.  Favoriete outfit om te dragen.
In de herfst zie je mij vaak met een donkere jeans, een blousje en laarsjes of sneakers lopen. Vaak draag ik daarbij ook een sjaal. Ik ben gek op sjalen! En als ik m’n dag niet zo heb, draag ik gewoon sweater. Laatst heb ik een beanie gekocht en deze verwacht ik ook veel te gaan dragen!

9.  Herfst cadeautje aan jezelf.
Een beanie stond al erg lang op mijn verlanglijstje, maar die heb ik nu dus! Verder heb ik niet echt iets wat ik wil ofzo. Wel staat zo’n OnePiece pak erop, die dingen zitten volgens mij zo heerlijk!

10.  Favourite place to be?
In mijn bed, onder de dekens, met kaarsjes aan en een filmpje. Ik vind het gewoon heerlijk om te bankhangen in de herfst. Met het tikken van de regen tegen de ruiten, heerlijk!


Dit waren mijn antwoorden op de Herfst Tag. Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Als jullie willen, kunnen jullie hem altijd overnemen!
Als jullie dit lezen, ben ik waarschijnlijk al in de Ardennen. Zondag of zaterdag zal ik een uitgebreid blog schrijven over mijn werkweek. Dat wordt dus de “Mijn week in foto’s”. Maar dan anders!

Wat is jouw ultieme herfstgevoel?

Lots of Love,
Stacy

Alle foto’s zijn afkomstig van weheartit.com. Behalve die van de lipsticks.

Geef een reactie

