persoonlijk

☆ Ardennen ☆

Hey Allemaal! Zoals jullie misschien wel weten, ben ik deze week naar de Ardennen geweest met school. Ik heb het echt ontzettend naar m’n zin gehad. Het was echt heel erg gezellig met z’n allen en ook de activiteiten waren leuk! Ik heb besloten om een soort dagboekje op m’n mobiel bij te houden en deze met jullie te delen. Het is niet heel erg uitgebreid, want zou deze post echt super lang zijn. Maar zo kan ik jullie toch een kleine sfeerimpressie geven van hoe het was!

Dinsdag 24/09/13
We zitten nu bijna een uur in de bus. Vanochtend moesten we om 07:50 op school zijn en dat terwijl we om 08:40 pas vertrokken. Ik zit nu alleen, aangezien we met z’n drieën zijn. Met de tussenstop draaien we door. Luisterend naar “Yours truly” van Ariana Grande, is het zo erg nog niet. Het is nu bijna half 10 en ze zitten hier al aan de Pringles. Terwijl zij dat doen, begin ik langzaamaan last te krijgen van m’n wagenziekte. Ik heb helemaal geen zin om misselijk te worden. Verder is het wel gezellig, ook al zit ik alleen. En ik kan mezelf ook aardig goed vermaken, dus dat lukt wel. Ik merk wel dat ik moe begin te worden. Het was vroeger dan normaal vanochtend; om 7 uur was ik als goed als klaar! Ik slaap eigenlijk altijd slecht als ik ergens anders ben. Dus dat gaat nog wat worden… Verder wordt het leuk! (:

Woensdag 25/9/13
Het is 23;18 en we liggen in bed. Net hebben Amy, Liselotte en ik nog even gebuurd bij Marlou en de rest. Vandaag heb ik geklommen, abgeseild en gelopen. Het abseilen was zo ontzettend gaaf! Ik was echt totaal niet bang ofzo. Ik vond het zo cool! Het klimmen was aardig moeilijk. En lopen was gewoon zwaar rot. Maar we hadden wel echt mooi uitzicht. Vanavond hebben we patat en kip gegeten. Ze moeten hier echt wat aan het eten gaan doen. Gisteren aten we spaghetti, wat niet te vreten was. En vandaag was de kip super super droog. Vandaag was echt leuker dan gister! Het is super gezellig, maar ik vind het ook niet erg om thuis te zijn. Zo lekker slapen en hopen op meer slaap dan gister. Ze waren gisternacht zo aan het keten. Hele tijd deuren open doen enzo. Doe wat met je leven en laat ons slapen. Morgen wordt een leuk dagje!

Donderdag 26/9/13

Wat een leuk dagje moest worden, is een drama geworden. Kanoën was echt een hel. Ik zat met Liselotte in een kano. We zaten telkens vast en toen ik hem los wou maken, dreef ze weg. Dus ik wou daarheen lopen, maar gleed uit. En toen heb ik een stukje gezwommen. Het weer was vandaag niet super, dus het wad ijskoud. M’n benen liggen helemaal open. Daarna hebben we een high rope parcours gedaan. Dat was wel super leuk! Wel deed het pijn aan m’n knie, waar ik een snee op heb (door kano). Met Bram heb ik samen het parcours gedaan. Ook tokkelen samen was super grappig. ’s Avonds voelde ik me helemaal niet lekker, dus heb ik niet meegedaan met het avondprogramma. Ik was zo oververmoeid door te weinig slaap en het kanoën was zo zwaar. Ook had ik erg veel last van m’n buik. Dus van m’n mentor moest ik echt in m’n bed blijven en gaan slapen.

* De foto’s bij donderdag zijn van het lopen. Ik had geen foto’s van donderdag en wou deze foto’s wel delen!

Vrijdag 27/9/13
Yes we zitten eindelijk in de bus naar Haarlem! We zouden om half 2 weggaan en het is nu half 4. We komen als alles meezit rond 20:15 aan in Haarlem. Vanochtend was het echt een bende. Er waren dingen vernield en ook wouden sommige mensen niet hun kamer schoonmaken. Om half 10 zouden we beginnen met de laatste activiteit en dat werd 11 uur. Ik ging boogschieten en teamwork doen. Boogschieten was wel erg leuk, maar erg kort. Teamwork sloeg nergens op haha. Eerste opdracht was een blind een speeltuintje doorheen met één iemand die zegt waar je heen moest. Daarbij heb ik keihard m’n kop gestoten, doordat de leider zei dat ik kon staan. En nu heb ik dus een bobbel op m’n kop. Vandaag voel ik me ook nog niet top. Ik heb vannacht nauwelijks geslapen, dus ben nu echt doodop. Ik heb ook nog last van m’n buik… Maar het idee dat ik vanavond thuis ben, is zo fijn!!! Het was ondanks alles wel echt leuk! Ook ben ik er weer achtergekomen hoe mooi het hier is…

Dit weekend heb ik verder alleen maar uitgerust. Vrijdagavond toen ik thuis kwam, heb ik me volgepropt met eten. Aangezien ik deze werkweek vrijwel niets had gegeten. Zaterdag heb ik niet veel gedaan, lekker uitgeslapen en alleen maar op de bank gelegen. Vandaag heb ik huiswerk voor morgen gemaakt en ben ik nog even de stad in geweest met m’n moeder en zus. Nieuwe outfit gescoord, dus blij! Vanavond weer lekker bankhangen en vroeg m’n eigen bedje in. Ben echt nog heel moe en dood, dus hoop dat ik morgen nog leef!

Hebben jullie ook werkweken?

Lots of Love,
Stacy

Geef een reactie

