fashion

OUTFIT: The day of yesterday.

De week van de Ardennen is weer voorbij, dus school is ook weer begonnen. School is casual voor mij. Natuurlijk kan je een keer uitpakken. Overall gezien is het voor mij vooral jeans, shirt, jasje, laarsjes of sneakers. Gisteren ook. Ik had geen zin om moeilijk te doen en aangezien ik dit nieuw heb, wou ik het maar al te graag laten zien ๐Ÿ™‚

Te beginnen met m’n laarsjes. Deze waren als enige niet nieuw. De laarsjes zijn zwart met een klein hakje, waardoor ze heel makkelijk te combineren zijn. Ze kunnen heel casual overkomen, maar ook heel classy. Deze komen van de Dolcis.
Dan verder met het giletje van de Only. Deze is grijs met studs en spikes op de schouders en gerafeld bij de uitsneden. Hij is echt heel makkelijk te combineren. Het giletje hadden ze ook in een zwarte versie, maar ik vond deze iets te zwart. Dit klinkt waarschijnlijk heel raar, maar het was gelijk een zwart vlak. En dat vond ik niet mooi. Als je deze kleur op een zwarte broek draagt, breekt het alles een beetje. Dat had die zwarte niet. Ik ben echt heel blij met deze aankoop! Het giletje is op dit moment afgeprijsd van 50 euro naar een tientje! Hij is super leuk en ook goedkoop, wat wil je nog meer?!
Ik ben echt verliefd op deze broek!!! De kleur is zรณ mooi! Echt wauw. Eerst wist ik niet waar ik hem mee kon combineren, maar dat is toch best veel! Bordeaux rood staat er bijvoorbeeld ook echt geweldig bij. Deze is te koop bij de C&A voor 25 euro. Mij zal je dit najaar nog vaak in deze broek zien rondlopen!
Dan nu als laatste mijn NOTD. Ik was deze bijna vergeten op de foto te zetten, vandaar de andere achtergrond. Op mijn nagels zit het kleurtje “165 Here’s my number”ย van Essence. Dit is een van de nieuwe kleurtjes. Dit lakje heeft een sparkle sand effect, wat je ook duidelijk voelt. Normaal vind ik donkere kleurtjes niet zo mooi staan bij mij, maar mijn mening is nu toch wel wat veranderd! Over deze “sparkle sand effect” lakjes volgt nog een review!
Dit was mijn outfit helemaal. Het zwarte shirtje heeft lange mouwen en kost 7,90 EUR bij de C&A. Ik heb niet zoveel shirtjes met lange mouwen, vandaar dat ik deze ook nog heb gekocht. Mijn haren had ik gewoon los en ik had m’n dagelijks sieraden om. Niks speciaals dus.
Wat is jullie kledingstijl voor school?
ย 
Lots of Love,
Stacy
Geef een reactie

