inspiratie

Inspiration #4

Yes, over drieënhalf uur is het weer vrijdag en dat betekent bijna weekend! Ook is dinsdag weer een nieuwe maand aangebroken. Nieuwe maand, nieuwe kansen, nieuwe ideeën. Nieuwe inspiratie!

Deze quote slaat eigenlijk vooral op mezelf. Ik droom graag en werk graag hard voor wat ik bereiken wil. Ook al is het eind nog ver te zoeken, ik doe m’n best en meer kan niet. Of toch wel? Soms wil ik verder streven dan wat ik kan. Ik ben een doorzetter, een perfectionist én een hard werker. Als je hard werkt en groot droomt, kun je uiteindelijk alles bereiken wat je wilt!

En deze slaat dan weer terug op de vorige tekst. Doe wat je leuk vindt, doe alles waar je hart ligt. Werk, droom, doe wat je liefhebt. Want als je dat al helemaal doet, lukt echt alles je.

Yes, I am. Ik ben een tiener. Ik ben te jong om dingen te doen die ik wil. Maar ben ook te oud om de andere dingen te doen. Maar je hebt wel redenen om chagrijnig te zijn. “Ja, ik ben aan het puberen.” Ook al ben ik niet echt een puber-puber. Ik ben niet echt een chagrijnige puber, ik verzet me niet. Volgens mij ben ik best makkelijk. Ik zou wel een teenager willen blijven, ik geniet. Maar toch, is er een deel in mij dat niet kan wachten om ouder te worden.

Het leven bestaat uit goede en slechte dingen, dat weet iedereen. Maar in ieder slecht ding zit ook iets goeds en dat vergeten sommige mensen weleens. Misschien is het ver te zoeken, maar het is er! Echt waar. Dat in iets goeds ook iets slechts is, vergeet ik maar even. Je moet genieten van alles. En niet altijd van het slechte uitgaan.

Wij hebben thuis vier honden. En ik vind het heerlijk om met ze te knuffelen, te spelen, lekker te wandelen. Ik ben opgegroeid met honden om me heen en ik kan me ook geen leven voorstellen zonder ze. Als ik me even verdrietig voel, zien ze het meteen en komen ze naar me toe. Lik over m’n neus en dan moet ik toch lachen, hoe graag ik dat ook niet wil. En ik ben het dan ook zeker met deze quote eens. Soms heb ik dat idee zeker. Het zijn, als je mij vraagt, de liefste beesten op de wereld!
Dit was mijn inspiratiepost van deze maand. Ik vond deze maand wel meer foto’s die me aanspraken.
Sweet dreams and don’t forget to be awesome tomorrow! 🙂
 
Lots of Love,
Stacy
Geef een reactie

