fashion

LookBook #3

In de herfst vind ik persoonlijk de kleding altijd erg leuk. De zomer is natuurlijk ook erg leuk, maar dit seizoen vind ik, denk ik, nog wel het leukst! Sweaters vind ik heerlijk. Maar ook classy doet het bij mij erg goed! De herfstkleuren van dit jaar vind ik ook echt geweldig. Ik heb deze maand weer wat outfits verzameld en ik zal ze voor jullie weer op een rijtje zetten!

Deze is misschien niet zo herfstig, maar ik kon hem niet weglaten! Ik vind de combinatie echt super! Het grijze Céline shirt staat erg leuk bij het luipaard printje. Ik ben toch wel echt gek op printjes! Het jasje is basic, maar staat hier erg classy bij! Dat hoedje maakt het natuurlijk wel echt af.
Ik vind dit pak zo leuk! Hij staat erg sportief, maar ook weer classy. Daar hou ik wel van! Ik hou persoonlijk niet zo van die hakken, maar ondanks dat, vind ik ze wel staan bij deze outfit! Je kan het pak natuurlijk als een huispak gebruiken, maar dit is ook erg leuk! Ja, like like like!
Deze outfit vind ik zeker geslaagd! De trui ziet erg comfy uit, maar ook stylish. De opgerolde broekspijpen vind ik erg slim gedaan, want zo zie je de hakken nóg beter! Ik vind beanie’s zelf echt te gek, terwijl sommige mensen het alleen bij ‘stoerdere’ types vinden staan. Hier zie je dat het ook mooi en classy kan zijn. De jas én de rode lippenstift maken het echt af!
De look is natuurlijk echt basic, maar wel super. Ik ben trouwens echt verliefd op dat shirt, zó leuk! De broek met gaten en opgerolde pijpen, vind ik ook wel erg leuk. De basic zwarte hakken doen het altijd goed, maar die maken deze outfit ook wel klassiek. Als je er gewoon een paar sneakers onder zou dragen, is deze outfit sportief. De hakken maken dit plaatje af. Evenals de mooie ketting! Yes, ik vind deze look echt geweldig! Zo zie je dat basic niet altijd saai hoeft te zijn.
Van deze outfit moet je denk ik houden. Ikzelf houd ervan! De rok, van het jurkje, vind ik echt super en is echt de eyecatcher. Dat maakt deze look wel speciaal. Leuk vind ik ook de mouwen van het jurkje die onder de mouwen van de sweater vandaan komen. Ik vind deze look echt super schattig eigenlijk!
Bordeaux rood! Ja! Ik vind die kleur zo mooi en dan vooral in de herfst! Het is echt zo’n typisch herfstkleurtje dat elk jaar goed is. De zwart-witte sweater vind ik erg mooi erbij staan. De hakken vind ik echt leuk! Het zijn een beetje Dr. Martens, maar dan met hak. Ze zijn wat stoerder, maar met de hak ook classy. Ja, ik vind deze look wel echt heel leuk…
Dan als laatste, een hele classy look. Deze outfit vind ik echt heel classy. Maar wel heel leuk. Ik vind het jasje echt geweldig en de clutch ook. Ik hou van studs! Het kraagje vind ik een heel schattig detail. Niet overdreven, maar wel zichtbaar. De broek die ze erbij draagt, vind ik trouwens wel echt super! Ook vind ik de iets opvallendere lippenstift er mooi bij staan. Alles bij elkaar is gewoon compleet!
Ik heb deze maand niet specifiek één favoriet. Ik vind al deze outfits erg geslaagd. Ik hou van de herfst! Dus ik kan ook niet wachten om volgende maand mijn favoriete herfst-outfitjes te laten zien!
Wat is iets wat jij graag draagt in de herfst?
 
Lots of Love,
Stacy
Geef een reactie

