lifestyle

Favorite songs #1

Zoals bijna elk mens, ben ik een groot liefhebber van muziek. Ik heb een hele brede smaak. Ik ben opgegroeid met Nederlandstalige muziek, maar ik hou ook van muziek als The Script en Beyoncé bijvoorbeeld. Ik heb een paar songs op een rij gezet die ik nu grijs draai! Lees, geniet en luister vooral mee 🙂

Zoals je al in het intro al “Popular Song” zag van Mika ft. Ariana Grande, zie (hoor) je nu een solo-nummer van deze zangeres. Ik heb Ariana’s album “Yours Truly” al een paar dagen op de repeat staan en ik word het nog niet zat. “Honeymoon Avenue” is zeker een van mijn favorieten. De intro-muziek vind ik echt super en dan dat mannenkoor erbij is echt geweldig! En haar stem! Zo heerlijk om naar te luisteren!
Dan door naar iemand van Nederlandse bodem. Maar geen Nederlandstalige muziek. Jennifer Ewbank, bekend van TVOH seizoen 1. Ook is zij familie van John Ewbank, waar ze ook een mooi nummer mee heeft opgenomen. Tijdens The Voice vond ik der niet super, ze zong zo zacht altijd. Maar toen ik haar album “Londen Tree” hoorde, toen ie uitkwam, was ik toch wel onder de indruk. Haar eigen nummers vertolkt ze zóveel beter dan covers! Nog steeds vind ik het heerlijk om naar dit album te luisteren. “5 more minutes” is maar één van de favorieten, want dit hele album is fantastisch!
Iedereen kent Passenger wel van zijn hit “Let her go”. Ook kende ik eigenlijk dit nummer alleen. Ik vind zijn stem zó fijn om naar te luisteren, dat ik zijn album wel móést horen! “All the little lights” is echt een geweldig album. Ik hou over het algemeen gezien sowieso wel van singer-songwriters. Na het horen van dit album, behoort Passenger zeker tot een van mijn favorieten! “Life is for the living” is denk ik wel mijn favoriete nummer. Dit gaat er over dat je van je leven moeten genieten en het gewoon moet leven. Ik vind het echt een hele mooie tekst hebben en die ook zeker ergens op slaat! Het luisteren van deze live versie is het al helemaal waard!
Miley Cyrus. Ik ben altijd fan van haar geweest. Wel is dat een tijdje minder geweest dat was vooral bij het album “We can’t be tamed”. Toen vond ik maar een aantal liedjes goed. Maar nu is dat fan zijn weer helemaal terug. Bij het horen van “We can’t stop” wist ik weer waarom ik haar zó goed vond. Ook “Wrecking Ball” vind ik echt super! Al die mensen zeggen dat ze veranderd is, ja dat is zo. Maar laten we niet vergeten dat ze ook ouder is geworden. Iedereen verandert door de jaren heen, ook jij. Ik vind het goed dat zichzelf durft te zijn, dat zouden meer mensen moeten doen.
Demi Lovato is ook zo’n iemand waar ik altijd fan van ben geweest. Ik ben zo gek op haar! Haar album “Demi” is zeker haar beste album. Ik vind haar persoonlijkheid zo geweldig. Demi is zeker een voorbeeld voor mij. Ze is een sterke vrouw en dat vind ik zo mooi aan haar. Haar stem is echt heel fijn om naar te luisteren. Ik ben haar muziek nooit zat. En dat ben ik “Made in the USA” ook nooit! Zo’n vrolijk liedje, met goede tekst. En daar ben ik juist dol op! Ik weet niet hoe vaak ik dit liedje per dag luister, maar dat is aardig wat. Haar hele album is zeker een aanrader! Bij mij staat ie in ieder geval al een hele tijd op de repeat!
Dit waren mijn favorieten van deze keer. De meeste nummers staan er al een hele tijd in, maar er zijn ook wat nieuwe bijgekomen. Een keer in de zoveel tijd zal ik mijn lievelingsliedjes laten zien. Niet elke maand, want dit is niet iets wat elke keer weer veranderd, dat duurt altijd even bij mij!
Welk liedje draai jij helemaal grijs?
 
Lots of Love,
Stacy
Geef een reactie

