beauty

REVIEW: Essence Sparkle Sand Effect.

Het nieuwe vaste assortiment van Essence ligt al een tijdje in de winkels. Deze nagellakjes zijn er ook vast bijgekomen. Tegenwoordig heeft ieder merk wel een sand effect lakje en daarom kon Essence natuurlijk niet wegblijven! Ik heb alle drie de kleurtjes bemachtigd en voor jullie geprobeerd!

De “Sparkle Sand Effect” lakjes zijn er in drie kleuren. Een rode, een nude en donkergrijze kleur. De potjes zijn de gewone die we van Essence gewend zijn. De dop zijn glinsterend, waaraan je kan zien dat de nagellak glanzend is met glittertjes. Het ziet er gewoon goed uit, dus laten we verder gaan met de swatches!

Op alle foto’s draag ik twee laagjes nagellak.

Te beginnen met de rode kleur. Rood de kleur van de liefde. Als je die link legt, is de naam “156 Me & My Lover” toepasselijk. De kleur is iets minder klassiek dan ik dacht. In het flesje lijkt hij echt rood-rood. Maar eenmaal op je nagels is ie dat iets minder. Alsnog is het een mooie kleur! Hij is meer rood met roze invloeden. Hij dekt met twee laagjes nog niet optimaal, maar wel genoeg. Een derde laagje zal een nog beter effect geven, maar twee laagjes is ook al genoeg! En het Sand effect is wel goed; als je erover heen gaat met je vinger, voel je een ruwe laag op je nagel. Ja ik ben tevreden!
 
“163 Hey Nude” is zeker een nude kleur. Ik hou er persoonlijk niet zo van. Met twee laagjes zie je nog de witte randjes van mijn nagels. Dat vind ik wel zonde, want het kan nog best een mooi kleurtje zijn. Ook is dit lakje best glitterig. Nadat ik hem eraf had gehaald, zaten m’n handen nog helemaal onder. Het Sand effect is precies hetzelfde als bij “156 Me & My Lover” gewoon goed. Hij droogt ruw op. Jammer dat het niet helemaal goed dekt, maar verder vind ik hem heel mooi!
Als laatste mijn favoriet “165 Here’s My Number”! Een donkergrijze kleur, die mijn mening over donkere nagellak totaal heeft doen omdraaien. Ik vond het nooit zo mooi op mijn nagels, maar ik ben echt verliefd op dit lakje! “Here’s my number” dekt het beste met twee laagjes van deze drie. Ook is het Sand effect weer heel goed. Ik ben echt heel tevreden over deze nagellak! Deze donkergrijze kleur zal je dit najaar nog veel op mijn nagels zien!
Ik ben nog best wel tevreden over deze lakjes. Ze blijven langer zitten dan de normale Essence lakjes dus dat is zeker een pluspunt. Ze hebben een goede ruwe finish, opzich nog best een goede dekking en een mooi prijsje 1,69! Ik zou ze zeker meenemen, want ze werken top! Ik hoop zelfs dat Essence nog wat nieuwe kleurtjes uitbrengt met dit effect, want ik vind ze erg fijn!
Lots of Love,
Stacy
Geef een reactie

