lifestyle·persoonlijk

TAG: 50 facts about me.

De “50 facts about me”-tag kent iedereen wel. 50 random feitjes die je iets meer doen zeggen over de persoon. Ik vind deze tag zelf altijd erg leuk om te lezen en besloot hem dus ook te doen! Ik vond het eerlijk gezegd nog best moeilijk om 50 feiten te verzinnen, maar het is me gelukt! En dat maakt me nog best trots op mezelf 🙂 Lees snel verder!

1) Ik ben een perfectionist.
2) Ik vind kaarsjes leuk en knus staan, maar vind het ‘eng’ om ze aan te steken.
3) Ik heb een hele bak vol met maskers, maar ik gebruik ze nooit. Omdat ik het simpelweg zonde vind.
4) Ik ben een dierenmens.
5) Ik zal later sowieso een hond hebben, want er zijn altijd honden bij mij thuis geweest.
6) Ik ben een binnenvetter.
7) Op het eerste gezicht ben ik erg verlegen.
8) Ik heb in de tweede VWO gedaan, maar ben na dat jaar overgestapt op de havo.
9) In de winter heb ik altijd zin in koffie en in de zomer in thee.
10) Ik heb een broer en zus. M’n broer is 8 jaar ouder en mijn zus 7 jaar.
11) Ik ben gek op Arizona!
12) Ik baal ervan dat “GLEE!” niet meer op de Nederlandse tv komt.
13) Ik wil heel graag filmpjes maken op Youtube, maar durf dit simpelweg niet.
14) Ik vind het leuk om te tekenen, maar dit doe ik veelte weinig.
15) Ik heb een hekel aan spinnen, ratten en muizen. Gewoon omdat ik ze eng vind.
16) Ik ben dol op musicals. En gek op Nederlandse muziek!
17) Ik ben geboren op 8 juni in het jaar 1998. In Haarlem, waar nog steeds m’n huisje is.
18) Ik HAAT Youtube reclame’s!
19) Ik kijk vrijwel altijd naar talenjachten op tv. Zelfs als ik de kandidaten niks vind.
20) Ik vind het jammer dat “Onderweg naar morgen” van de tv is gehaald. Wie kent dat nog?
21) Ik vind “De zomer voorbij” een geweldig programma.
22) Ik heb vroeger altijd gedanst. En nu doe ik het nog altijd in m’n kamer.
23) Ik vind het stom dat mijn haar niet tegen verschillende shampoo’s kan.
24) Thuis hebben wij vier honden, een kat, twee cavia’s, twee parkieten en een konijn.

25) Ik ben fan van Nick & Simon!
26) Ik ben verslaafd aan alles wat je op je lippen kan smeren.
27) Ik ben gek op leuke notitieboekjes en sticky notes.
28) Taarten bakken vind ik te leuk om te doen.
29) Ik wil heel graag weer gaan hardlopen, maar ik vind het gewoon veelte koud. En eerlijk is eerlijk de stap is best moeilijk.
30) Ik heb een grote fantasie.
31) Toen we nog in de flat woonden, deelde ik een kamer met m’n zus. Alleen heb ik bijna altijd bij mijn ouders in bed geslapen.
32) Ik ben best wel een kou kleun.

33) Mijn grootste voorbeelden zijn Demi Lovato en Ariana Grande.
34) Ik volg al sinds ik het me kan herinneren “GTST”
35) Ik ben een moeilijke slaper.
36) Ik heb vaak best last van een ochtendhumeur.

37) Ik hou van songteksten/quotes die veel zeggen. Waar ik me in kan vinden
38) Mijn grootste hobby’s zijn fotograferen, schrijven van verhalen, bloggen, tekenen en dansen.
39) Ik heb de film “Antother Cindrella Story” met Selena Gomez wel tienduizend keer gezien.
40) Ik kan de musical “Kunt u ons de weg naar Hamelen vertellen, menner?” helemaal meepraten, doordat ik hem zo vaak heb gezien op dvd.
41) Ik heb de HTC One V.
42) Mijn meest gebruikte apps zijn Instagram, WeHeartIt, Twitter en Picsart.
43) Mijn favoriete vakken op school zijn economie, Frans, levensbeschouwing en aardrijkskunde. En heel, heel, heel soms hoort geschiedenis daar ook bij.
44) Mijn favoriete filmgenre’s zijn komedie, drama, romantisch en ook vind ik sommige actiefilms ook erg goed. En stiekem hou ik toch ook wel heel erg van die toch wel slechte meidenfilms. Gewoon heerlijk om naar te kijken als je nergens aan wilt denken.
45) Ik ben niet klein, iedereen is gewoon groot.
46) Ik ben gek op muziek van singer/songwriters, zoals John Mayer, Jason Mraz, Passenger, Taylor Swift, Bruno Mars. Ook vind ik The Script helemaal te gek!
47) Ik kan sommige liedjes wel de hele dag op de repeat hebben staan.

48) Ik vind de versie van The Overtones van het liedje “Beggin’ ”  helemaal te gek!
49) Ik vind het ontspannen werken om to-do-lijstjes te maken.
50) Ik ben nog best wel een meisje-meisje. Ook al zullen niet veel mensen dat denken.

Zo! Dat waren ze alweer! Ergens raakte ik wel even vast, maar toch is het me gelukt. Ik vond dit zelf hartstikke leuk om op te schrijven. Ook omdat je het dan een beetje voor jezelf hebt, op een of andere manier.

Lots of Love,
Stacy
Geef een reactie

