inspiratie

Home Inspiration.

Ik ben 15 en ga dus de komende jaren nog niet het huis uit. Ondanks dat vind ik het geweldig om mooie kamers te zoeken op Weheartit en Pinterest. Sommige kamers zijn wel echt perfect vind ik. Ik vind het knap dat mensen bepaalde dingen kunnen verzinnen. Je kan bij die foto’s wegdromen en inspiratie opdoen, of Β ideeΓ«n bedenken voor later. Dat laatste doe ik vaak, ook al verandert mijn smaak nog vaak. Ik heb een paar collages gemaakt, met kamers en ideeΓ«n die ik mooi vind.
Ik kan je nu al waarschuwen dat er veel wit voorbij gaat komen. Ik vind wit altijd erg modern en klassiek staan. Maar hoe je de kamer inricht, maakt wit ook wel knus. Ik vind wit-wit dan ook niet het mooiste, maar meer gebroken wit.

Eerst een collage met allemaal woonkamers. En zoals je ziet veel wit! Ik vind wit heel erg mooi in de woonkamer. Het staat heel erg modern, maar ook knus. Zoals je op de tweede van onder ziet. De kussens en banken maken het al erg knus. Ik vind ook een openhaard heel erg mooi, dat staat zo klassiek en knus! Ook vind ik kleuren als kastanjebruin in combinatie met gebroken wit erg mooi.
Dan de slaapkamers! Je ziet hier minder wit, maar toch ook wel veel.Ik vind de felroze kamer met wit ook erg leuk. Ook al denk ik wel dat ik het heel gauw zat zou worden. Maar het ziet er wel heel erg vrolijk uit! Ik vind de lichtslingers met foto’s eraan zo’n leuk idee! Echt heel erg leuk bedacht! Het ziet er gelijk al veel leuker, knusser uit. Ook vind ik foto’s in een hartvorm opplakken een erg grappig idee, maar het probleem is wel dat je geen foto’s verticaal kan uitprinten. Dat is dan wel jammer, maar erg leuk. Ik vind de kamer rechts onderin echt heel mooi. Het ziet er op een of andere manier er ‘retro’ uit. Ik vind de kleurencombinatie erg mooi!
Als derde een collage met kantoorideetjes. Ik vind het bij een kantoor vooral belangrijk dat het niet chaotisch is, netjes en niet te druk. Daarbij kunnen de kleuren ook een grote rol spelen. De bovenste twee zijn mijn favorieten. Ik vind het houten bureau erg mooi. Vooral de kleur van linker. Die is erg mooi in combinatie met wit. Het staat modern en ook knus. Of dat ligt aan mij?! Ook vind ik het heel erg rustig staan. Ik vind het gekleurde bureaublad ook erg mooi, omdat de omgeving verder wit is.
Als laatste eentje met allemaal opbergmogelijkheden. Ik vind een open boekenkast er altijd erg leuk uitzien! Mensen vind het er chaotisch uitzien, maar als je het goed inricht, ziet het er echt heel mooi uit! Ook natuurlijk een walk-in-closet, welk meisje wilt dat nou niet?! Maar ook de kledingkast linksboven vind ik mooi. De make-up stash rechtsonder vind ik erg goed opgebergd. Je ziet het, maar het is niet overdreven in je zicht. Vooral het nagellak-rekje vind ik erg stoer!
Als allerlaatste deze foto van een hangmat. Ik vond deze zo cool, dat ik hem even wou delen! Ik vind hem echt heel stoer… Ja meer kan ik er niet over zeggen, alleen dat ik hem echt heel gaaf vind! πŸ™‚
Dit was mijn ‘home inspiration’-blog. Mijn kamer zelf is lichtroze geverfd en verder heb ik witte tafeltjes en accessoires etc. Ook heb ik ook nog wat lichte roze accenten in mijn kamer.
Hoe ziet jouw kamer eruit?
Β 
Lots of Love,
Stacy
Geef een reactie

