persoonlijk

Mijn week in foto’s #5

Ik heb voor mijn gevoel al een hele tijd geen week in foto’s gedaan. Deze week besloot ik weer foto’s te maken. Ik heb niet veel gedaan, maar zo hebben jullie wel een beetje het idee wat ik doe. Deze week heb ik herfstvakantie dus komen er wel meer foto’s!

Maandagmiddag lag ons internet eruit. Dit was de avond ervoor ook al het geval geweest, niet fijn. Maar als je iets voor school moet doen, is het al helemaal vreselijk. Gelukkig heeft m’n zus onbeperkt internet op d’r mobiel en mocht ik deze even leven. Zo heb ik toch m’n Frans opdracht kunnen maken!
Dinsdag was gewoon een random schooldagje, waar ik tot 4 uur moest. En niet veel is gebeurd. Dus dan maar door met woensdag. Ik ben die dag even thuis gebleven, aangezien ik me dinsdag al niet echt lekker voelde. Ik had last van mijn buik en keel en ben echt snotverkouden. Dus woensdag heb ik lekker een dagje in m’n joggingbroek en sweater doorgebracht. Ik begon deze dag met thee, wat ik de laatste tijd steeds vaker doe! Ik vond het eerst nooit zo lekker ’s ochtends, maar nu vind ik het heerlijk!
Donderdag had ik een Engels toets, dus besloot ik wel naar school te gaan. Ook omdat ik die middag een toneelstuk had voor CKV in de Toneelschuur. Het een na laatste uur keken we bij geschiedenis een film genaamd “Gladiators” of zo iets. Onze docent/mentor was het lokaal uit, dus vrijwel niemand heeft de film gezien, maar hun mobiel. Die middag was ik om 5 over 2 uit en moest ik met de bus naar huis.
Die middag rond kwart voor 4 zat ik weer bij de bushalte om naar de stad te gaan. We hadden een voorstelling van de toneelgroep ZEP in de Toneelschuur. Dit was voor het vak CKV, dus ik moest er wel heen. Het toneelstuk was niet veel aan. Het was echt heel erg overdreven. Oké dit moet natuurlijk ook, maar dit was gewoon té. Na het stuk ben ik nog even met een vriendin bij de MacDonalds gaan zitten. Zij moest om half 8 weer op school zijn voor iets, dus had geen tijd om te eten. Ik zou thuis eten, dus heb ik niet veel gegeten. Rond 7 uur zat ik weer bij de bushalte richting huis. En toen moest ik nog Franse woordjes leren, gelukkig heb ik dat er altijd gelijk in, dus dat was niet erg. 
Vrijdag voelde ik me echt brak. Ik ben echter wel naar school geweest, omdat ik een toets had. Maar na het vierde uur ging het echt niet meer en toen heb ik me ziek gemeld. Dus dat is vroeg vakantie! Ik heb die middag in m’n bedje doorgebracht, omdat ik maar 3 uur had geslapen die nacht. Ik besloot een lekker kopje thee te maken en wat tomaatjes te pakken en de film “Body Language” aan te zetten. Dit is een dansfilm van de lage landen. Ik heb de film al vaker gezien, maar ik vind hem echt heel erg leuk. Vorige week woensdag was ie op tv en toen heb ik niet gezien. Maar toen kreeg ik toch wel heel erg veel zin om deze film weer te kijken! Ik hou van dansfilms en “Body Language” behoort zeker tot één van mijn favorieten!
Vrijdag hebben we soep gegeten en zaterdag hadden we nog stokbrood over. Dus zaterdagochtend heb ik een panini gemaakt met kaas, kipfilet en tomaatjes. Samen met een kop thee was dit mijn ontbijt. Beter de dag beginnen kan niet.
Zaterdagavond was het een heerlijk tv-avondje. Ik dronk thee uit m’n grote kop van de Primark en had m’n schooltrui aan van de Ardennen. En later die avond kwam Nala bij me liggen. Dit doet ie normaal nooit, dus dat was wel speciaal. Ook ben ik er nooit zo gek op als ie bij me komt liggen, maar ik vond het toch wel heel gezellig. 

Zaterdagavond heb ik in m’n bed een planning gemaakt voor het leren deze vakantie. Ja, echt. Ik heb SE-week gelijk de week na de vakantie. Echt heel erg balen. Vandaag ben ik verder gegaan met geschiedenis, waar ik gister al aan was begonnen. Dus deze vakantie wordt leren, maar ook zeker genieten! Het gaat wel lukken!
Hoe was jouw week?

Lots of Love,
Stacy

Geef een reactie

