beauty

REVIEW: Catrice Liquid Metal Eyeshadows

Allereerst wil ik even sorry zeggen dat ik dinsdag niks heb geplaatst. Ik had er geen tijd voor en was gewoon te moe om dit ’s avonds nog even snel te doen. Dus vandaar. Ten tweede heb ik nu een oogschaduw review voor jullie! Eentje over de Catrice Liquid Metal Eyeshadows. Ik ben zelf erg blij dat deze nu vast (?) in het assortiment zitten!

Ik heb drie kleuren uit deze lijn. Van links naar rechts: “040 Under Treasure”, “060 Pertrol Pan” en “010 Look Me In The Ice”. De middelste kleur had ik al toen ik de andere twee er nog bij haalde. Ik had deze ook al gebruikt dus. Maar ik was zo enthousiast over de kwaliteit dat ik er nog wel wat meer wilde proberen!

Laten we beginnen met de swatches! Allereerst de kleur “040 Under Treasure”. Dit is echt een hele mooie bruine kleur. Hij bevat echt een hele mooie glans. Maar deze vind ik niet té. De swatch vond ik uitstekend. Hij bevat genoeg pigment om een mooie look mee te maken!

Dan gaan we verder met de kleur waar ik zo enthousiast over was. “060 Petrol Pan” is een hele mooie blauwe kleur. Ik had deze kleur nog niet zo veel, dus besloot me er toch maar aan te wagen. Ik vind trouwens de namen ook erg leuk bedacht bij deze oogschaduws! De swatch is weer uitstekend! Hij brengt veel kleur aan. Het is zeker een oogschaduw die ik er nog vaak bij ga pakken dit najaar!

“010 Look Me In The Ice” is alweer de laatste van dit mooie drietal. Dit is een nude kleur, met een hele mooie glans. Zoals je op m’n hand misschien kan zien, brengt ie heel veel glitters aan. Naja geen glitters, maar heel veel shimmers meer. Deze kleur is dan ook super voor een highlighter. Wederom is de pigmentatie goed. Ik vind dit echt een hele mooie kleur!

Als laatste heb ik nog een ooglook met dit drietal gemaakt. Op de eerste foto is het niet zo heel goed te zien, maar op de tweede wel. Ik heb de glanzende bruine kleur in m’n acradeboog  aangebracht. En op mijn bewegend ooglid “060 Pertrol Pan” aan de buitenkant en “010 Look Me In The Ice” aan de binnenkant. Ook heb ik de laatste in mijn ooghoek en op mijn wenkbrauwbot aangebracht als hightlighter.

Ik ben erg te spreken over de Liquid Metal Eyeshadows van Catrice. Ze hebben een mooie pigmentatie en er zijn heel veel mooie kleuren. Ook vind ik de textuur van de oogschaduws in het doosje er super mooi uitzien. Ik ga er denk ik nog een paar van aanschaffen. Door de glans vind ik ze ook uitstekend geschikt voor de aankomende feestdagen!
Catrice Liquid Metal Eyeshadow zijn te koop bij Trekpleister en Kruidvat voor 3,99 EUR.
 
Lots of Love,
Stacy
Een gedachte over “REVIEW: Catrice Liquid Metal Eyeshadows

Geef een reactie

