persoonlijk

Mijn week in foto’s #6

Deze week had ik herfstvakantie en kon ik dus veel foto’s maken. Ik heb geen bijzondere dingen gedaan, maar ik heb wel een leuk weekje gehad! Ik heb een aantal foto’s op een rij gezet.

Maandag was het niet erg koud buiten, dus besloten m’n moeder en ik even een stuk te gaan wandelen met de honden. Onze honden hebben niet van die lange pootjes, dus zijn ze wel snel uitgeput. Bij dit stuk hebben nog even bij de koeien staan kijken in het weiland, Belle vond ze erg fascinerend. En toen zijn we weer teruggegaan. Het was een mooie herfstdag!

Maandagavond was de finale van Hollands Next Top Model! Ik vind de show altijd erg mooi in elkaar gezet en ook dit was het weer een genot om te kijken! Bijou lag deze avond lekker op m’n schoot, lekker warm.
Deze foto wou ik jullie niet onthouden. Bijou was nog erg moe van de wandeling en dutte lekker in.
Dinsdag zijn we even Hoofddorp in geweest, maar het was zo druk dat we snel uitgekeken waren. Wel heb ik een onesie gehaald bij Primark en een jeans bij de Bershka, waar ik wel erg blij mee ben! Die avond was er voetbal op tv en besloot ik lekker boven een filmpje te kijken. Een grote bak popcorn erbij en kaarsjes aan. Ik heb in mijn 50 facts tag verteld dat ik het ‘eng’ vind om kaarsjes aan te hebben. Maar deze ‘angst’ begin ik nu wel te overwinnen. Vooral door het geurbrandertje met een wax woods erop! Heerlijke dingen!

Β Mijn zus zit op de UvA en heeft geen vakantie, maar tentamens deze week gehad. Woensdag had ze ’s avond van 6 tot 9 uur tentamen en besloot ik met m’n vader mee te gaan om haar op te halen van station. Wel in m’n onesie, waardoor ze al lachend de auto in kwam. Wat ik ergens ook wel begrijp πŸ™‚

Diezelfde avond besloot ik nog te gaan leren voor m’n SE-week. Ik kan me op een of andere manier beter concentreren ’s avonds. Ik leerde hier aardrijkskunde met een grote kop thee. Ik heb nog zitten leren tot half 1 ongeveer en toen ben ik lekker m’n bedje ingegaan.

Dit was m’n OOTD van donderdag. Ik had m’n nieuwe jeans aan van de Bershka. Ik zocht al heel lang zo’n broek, maar kon gewoon geen goede vinden. Ik ben hier zo blij mee! Ook werkte ik aan een review (klik hier voor het artikel!) En ’s avonds ging ik nog naar de film “About Time”Β met m’n zus. Het is geen film met een goede verhaallijn. Maar hij is wel erg grappig! Ik heb zeker genoten!

Donderdag droeg ik weer eens rode lipstick. Ik ‘schaamde’ me altijd een beetje met deze kleur op m’n lippen. Maar toch vind ik het wel leuk staan. Vandaar ook de tekst, ik schaam me er niet meer voor en het maakt me niks meer uit! πŸ™‚

Vrijdag zijn we weer even Hoofddorp in geweest, dit keer wel langer! Alsnog zijn we niet echt de Primark in geweest, omdat het gewoon zΓ³ druk was. Wel kocht ik deze trui bij de NewYorker. Het is een heerlijke oversized sweater. Dit komt ook wel doordat ik een maat L heb ik genomen, terwijl ik normaal een S heb. Deze droeg ik ’s avonds met AllStars en m’n ripped jeans. We gingen ’s avonds met het gezin en m’n zus d’r vriend bowlen! Het was erg gezellig!

Michelle in actie πŸ™‚
Β Zaterdag heb ik niet veel gedaan. Ik ben ’s ochtends naar het winkelcentrum geweest met m’n ouders en voor de rest heb ik geleerd. ’s Avonds keken we het nieuwe seizoen van Holland’s got talent. En maakte m’n zus deze vissengraadvlecht bij me.
En vandaag bestaat alleen maar uit leren! Morgen begint m’n SE-week en heb ik als eerste geschiedenis en economie. Opzicht vind ik het nog best wel spannend. Ook omdat ik m’n ‘leer’ vakken de eerste twee dagen gelijk heb. Maandag begin ik met geschiedenis en economie en dinsdag heb ik aardrijkskunde en maatschappijleer. Dus dat is wel balen, omdat het zoveel is. Maar ik heb nog wel het gevoel dat het gaat lukken, dus als ik dat er in hou, gaat het ook Γ©cht lukken!
Deze week ben ik dus een kluizenaar……………..
Lots of Love,
Stacy

Geef een reactie

