lifestyle

5 Random Things I Love ♡ #1

Ik vind de herfst zo fijn. Vooral als je met een sweater buiten kan lopen zonder jas. En als je weer kaarsjes aan kan zetten! Ik vind kaarsjes zo gezellig en knus. Daarom besloot ik foto’s te maken met wat brandende kaarsen erbij. Ik vind het een mooi effect geven. Het zijn vijf random favorieten, die ik op dit moment graag draag, gebruik, luister of bekijk. Je kan het zo random bedenken! Lees snel verder op het eind van deze mooie herfstdag!

Allereerst mijn favoriet nude-pallet van dit moment! Dit is het Catrice Absolute Nude pallet. Die is bij menig meisje wel bekend. Ik vind het werken met dit pallet zo fijn. Een hele mooie pigmentatie en je kan er veel richtingen mee op. Zoals je ziet heb ik de pan van de allerlichtste kleur al geraakt. Ik vind deze kleur zo mooi, dat het moeilijk is om hem niet te gebruiken! Dit nude-pallet is zéker een aanrader!

Nu één van mijn favoriete body creams. Deze is van Blond Amsterdam, die bekend staan om hun leuke tekeningetjes. Maar ook met lichaamproducten doen ze het erg goed! Dit is een cream met  mandarijn en eucalyptus geur. Hij ruikt erg fris. De substantie is wel wat te dun voor het najaar, dan kan je beter een body butter gebruiken. Maar wat is deze body cream fijn! De geur blijft echt de hele dag rond je hangen en je huid blijft super zacht. En voor fijn gevoel voedt hij ook erg goed. Deze is ook zeker een aanrader, al helemaal voor in de zomer!

Ik ben verslaafd aan alles wat op je lippen kan smeren. En op dit moment ben ik erg into de lip butter van Nivea. Ik heb de smaak Rasberry Rosé. En deze vind ik erg fijn. Ik had voordat ik deze gebruikte best vaak velletjes, maar de laatste tijd echt totaal niet! Misschien kwam het ook wel doordat het eind-zomer was, ik weet het niet. Ik voel echt dat mijn lippen gevoed zijn en dat is echt heel fijn. Ik hoop echt dat deze vriend me velletjes-loos door dit najaar loost!

Dit is even iets anders dan verzorging of beauty. Schoenen. Dit zijn denk ik mijn favorieten najaarsschoenen. M’n zwarte laarsjes van de Dolcis horen hier ook bij. En andere schoenen ook… Maar ik denk dat dit wel de schoenen zijn die je vaak bij me gaat zien dit najaar. M’n bruine AllStars zijn gevuld met bont, waardoor ze warmer zijn dan andere Converse’s. En m’n laarsjes zijn m’n nieuwe aanwinsten. Ik heb ze pas een dag, maar ik vind ze echt te gek. Ik hou sowieso van studs en ik vind deze echt leuk. Ik had ook nog geen bruine laarsjes, dus deze zijn perfect. En ze zijn kort. En dat vind ik fijn, want ik hou niet zo van lange laarzen. Ja, dit zijn mijn schoenen voor dit najaar!

Dit is al helemaal iets anders, maar toch iets wat ik wou delen! Ik heb op mijn bureau een bord staan met allemaal foto’s en plaatjes uit tijdschriften. En deze foto staat daar ook bij. Ik vind deze foto zo mooi! Hij is genomen in Artis. Ik vind het echt mooi hoe wij daar met z’n drieeën staan, zwart-wit-zwart, met elkaars hand vast. Zo mooi! Dit is denk ik echt één van mijn favoriete foto’s van vroeger!

Dit waren vijf random dingen waar ik van hou. Van make-up tot foto’s van vroeger. Het kan allemaal! Ik ga dit een keer in de zoveel tijd doen, omdat ik het wel heel leuk vind om te kijken wat ik nu echt leuk vind en veel gebruik.

Lots of Love,
Stacy

~~~~~

Misschien hadden jullie het al gemerkt: dit artikel is een dag later. Dit wordt allemaal mede mogelijk gemaakt door mijn SE-week. Heel leuk allemaal. Dus vandaar dat er vandaag een blog is en vrijdag ook. Sorry hiervoor!

Geef een reactie

