beauty

Mijn favoriete najaarslipsticks.☆

We moeten er nu toch echt aan geloven: De herfst is begonnen! Ikzelf vind het niet zo heel erg, alleen het koude mag wel weg. Ook vind ik het leuk om m’n lipstick stash te upgraden! In de herfst draag ik toch wat andere kleuren op m’n lippen. Ik heb mijn favorieten op een rijtje gezet, dus lees lekker verder!

Deze lipproducten ga ik bespreken. De Stay with me lipgloss van Essence is de enige lipgloss die erbij zit. Daarna komt een Stay Matt Lipcream van Essence en een lipstick. Dan komen er twee van Catrice voorbij. Als laatste een lipstick van de Hema.
We beginnen dus met de lipgloss van Essence. Dit is eentje uit de Stay With Me Lipgloss lijn. En is nummer 02 My Favorite Milkshake. Ik vind de substantie erg fijn, hij plakt niet en hij blijft ook lang zitten. Het is het enige neutrale kleurtje uit deze rij. Maar ik vind dit een hele mooie licht roze kleur. Bij een nude look staat hij erg goed, maar bij een heftigere ooglook staat hij ook wat rustiger.

Naast de Stay with Me lipgloss’, heeft Essence ook een Stay Matt lipcream lijn. En deze bevalt even goed als de lipgloss-lijn. Dit is kleur 02 Smooth Berry en heeft, zoals de naam al zegt, een kersenkleur. Dit is een feller kleurtje. Dit vind ik vooral mooi als je gewoon een natural ooglook hebt en niet een wow-ooglook, dan kan het een beetje té worden. Ik vind hem mooi en zeker voor de herfst!

Dit is dan de laatste uit het Essence trio. Een lipstick. Ik moet zeggen, de lipsticks van het merk trokken me nooit echt aan. Ik vond ze er niet mooi uit zien en keek dus vooral over ze heen. Maar de nieuwe lipsticks zien er mooi uit! Echt een wereld van verschil gewoon. Ik vind de zwarte matte huls erg mooi en het kleurtje wat erin zit heeft mij ook erg verbaasd. Ik heb 07 Natural Beauty en is zoals de naam al zegt een natural kleurtje. De lipstick is erg fijn om aan te brengen en is een beetje creamy. Wel blijft hij lang zitten, dus dat is fijn! Natural doet het altijd goed, ook in de herfst.

Catrice is denk ik wel mijn favoriete merk als het gaat om lipsticks. Ik vind vooral de Ultimate Colour-lijn erg fijn. Omdat deze een matte finish hebben. Dit is kleur 260 It’s A Matt World. Dit is een rode kleur, met een abrikoos oranje ondertoon. Persoonlijk vind ik dit erg mooi. Dit vind ik echt een herfstkleur!

Deze is niet meer te koop, maar ik wou hem toch errug graag laten zien! Deze Lip Pen komt uit de Glamazone LE van Catrice. De collectie verder viel me een beetje tegen, maar deze lip pen sprong er voor mij toch wel uit! Dit is een paarsige kleur met een wat roze ondertoon. Ik vind dit echt een mooie kleur. En vooral voor dit najaar! Hij bevat wat shimmers, maar deze zijn niet te opvallend. De lip pen vind ik erg makkelijk aanbrengen. En ik vind hem naar TikTak-snoepjes ruiken. Naar de normale mint… Echt heerlijk!
En dan als allerlaatste een Hema lipstick! Dit is het enige beauty product van de Hema die ik bezit, maar ik moet wel zeggen dat hij me goed bevalt! Het liefst zou ik nog wat meer producten van Hema bemachtigen, maar de dingen spreken me niet zo aan en ze vernieuwen hun assortiment ook niet zo vaak. Dat is wel jammer, want ik vind de lipstick echt heel mooi. Dit is een beetje een vergelijkbare kleur met de Glamazone lip pen. Dus dat is erg fijn. Hij ruikt alleen niet naar TikTaks 😦 Ik vind hem heel erg geschikt voor de herfst! Dit is nummer 05. (Jammer dat de Hema nog geen namen geeft!).
 
Dit zijn mijn lipsticks die ik dit najaar er nog vaak bij ga pakken! Het zijn allemaal wel een beetje dezelfde soort kleuren, maar toch zó anders!
Wat zijn jouw absolute najaarslipsticks?
 
Lots of Love,
Stacy
 
Geef een reactie

