inspiratie

Inspiration #5

November is weer aangebroken en oktober ligt weer achterwegen. Oktober was een maand met vakantie en het begin van m’n SE week. Deze maand krijg ik m’n cijfers terug, dus verras me, November! Ik heb weer heel weheartit.com afgestruind naar mooie, leuke en inspirerende plaatjes. Ik heb er een paar op een rij gezet!

Dit vind ik echt een hele mooie! Ik merk aan mezelf dat ik dit jaar nog niet super veel heb gestrest. Natuurlijk zijn er mensen en dingen die me irriteren en die ik soms wel kan wegstoppen in een kelder, op slot en zonder eten. Maar het is niet zo dat ik me echt super veel erger of druk maak om dat. Happiness is voor mij zeker geen stress, dus vind ik dit Β echt een hele mooie quote. Die ik zeker moet onthouden!

Deze vind ik leuk!

So be brave!

Geef, heb lief, vertrouw en luister. Ik vind dit echt een mooie. Inspirerend. Veel mensen moeten deze maar lezen, denk ik…

Awh, de kleine dingen! Ik hou ervan! Vooral in het najaar vind ik deze kleine dingen heel fijn. Lekker op de bank met een dekentje, met warme chocolademelk. Zelfgemaakte koekjes of cakejes, ja je maakt mij er toch wel blij mee! De kleinste dingetjes zijn meestal het leukst…

Ik hou van de teksten, ik hou van de muziek, ik hou van Disney! Deze quote over dromen uit Peter Pan vind ik echt heel mooi. Dromen komen uit, maar je moet wel wat voor doen. Hard work pays off.

Ook eentje uit Peter Pan die ik mooi vind. Weggaan hoeft niet altijd vergeten te zijn, maar soms is dat toch wel het geval… Jammer genoeg…

Deze sluit dan wel weer erg aan bij Peter Pan! Magie… Ik zou het wel willen! Wat zou het fijn zijn, om soms even wat kleine dingen te veranderen. Of terugzetten. Of gewoon even onzichtbaar zijn. Of weten wat iemand denkt… Alleen zal dit nooit gebeuren 😦 Maar wat zal het handig zijn om even wat magie te hebben!

Dit was mijn inspiration post van deze maand. Ik ben benieuwd wat november ons gaat brengen. Eind deze maand is m’n zus ook jarig en wordt ze 22! En dan is het alweer december! Wat gaat zo’n jaar eigenlijk snel…

Zou jij wat magie willen hebben?

Lots of Love,
Stacy
Geef een reactie

