persoonlijk

Mijn week in foto’s #7

Ondertussen is het alweer twee weken geleden dat ik m’n SE-week had waardoor ik niet kon bloggen. Nu wordt het dan echt wat rustiger en zal er weer regelmatig een artikel online komen. Deze regelmaat beginnen we met een week in foto’s! Het was een rustig week en ik heb niet veel gedaan, maar toch heb ik wat foto’s.

Ik heb trouwens besloten om “Mijn week in foto’s” op zondag te laten beginnen. Dit is dus ook een kiekje van vorige week zondag. Het was die dag zo koud! Ook Belle vond dat en bleef lekker onder het dekentje liggen.

Die dag lunchte ik met cruesli en een kopje thee. In deze cruesli zitten stukjes kokos en opgedroogde appel en banaan. Jummy!
Maandag was het weer Sint Maarten! En zoals gewoonlijk hadden wij weer veel te veel snoep gekocht. Uiteindelijk is de bel zo’n drie keer afgegaan…
Dinsdagavond maakte ik mijn Nederlands huiswerk nog snel in bed. Ik was het een beetje vergeten. Maar het waren aardig grote opdrachten dus misschien was het slimmer geweest om het eerder te maken.
Woensdagavond ging ik samen met mijn vader naar InHolland. Daar moesten we heen van school om daar voorlichtingen te krijgen van verschillende opleidingen. Wel opleidingen die je zelf had gekozen. Ik had Journalistiek en Media & Entertainment Management. Journalistiek was m’n eerste keus en deze was eigenlijk ook het leukst!
Β Donderdagavond besloot ik wat schetsen te maken. Ik teken de laatste tijd weer steeds vaker!
Vrijdag was een rustig dagje en daar heb ik geen foto’s van. De dag was als gewoonlijk en sloten we hier af door de eerste liveshow van “The Voice of Holland” te kijken.
Gisteravond besloten we mini-pannenkoekjes te maken op de wokplaat als toetje. Het was heerlijk, maar je moest wel snel eten anders was het ijs of slagroom al gesmolten haha.
Ook ben ik die ochtend met m’n moeder gezellig naar het winkelcentrum geweest.
Bindi lag zo lief op de bank dat ik er wel een foto van moest maken!
Ik betrap mezelf er steeds vaker op dat ik oude liedjes aanzet! Herkennen jullie deze nog?
Dit was mijn weekje, hoe was jullie week?

Lots of Love,
Stacy

Geef een reactie

