fashion

LookBook #4

November is alweer op de helft en eigenlijk is het bijna al tijd voor een nieuwe LookBook favorieten. Maar omdat ik eerder geen tijd had voor die van oktober, komt deze nu! Ik heb het deze keer ietsjes anders gedaan. Ik heb namelijk een paar fashion items uitgekozen die ik leuk vind en die opgezocht. Van de resultaten heb ik een collage gemaakt. Lees snel verder!

Te beginnen met de Chelsea Boots. Deze laarsjes zijn te herkennen aan hun elastische band in het midden. Ik zag deze voor het eerst bij Teske en vond ze gelijk geweldig! Je kan ze echt met alles combineren, zo fijn! Ik vond jammer genoeg niet veel outfits waar je écht zag dat het Chelsea Boots waren. Vandaar dat het er maar twee zijn. Net zag ik dat het meisje op de foto in de titel ook deze laarsjes aan had, maar dan met een hogere hak. Ik vind ze echt heel erg leuk!
Dan door naar iets waar ik ook fan van ben en waarschijnlijk velen met mij! De oversized sweaters! Het heerlijkste aan het najaar is toch wel dat ik weer mijn comfy sweaters uit de kast kan halen. En dan het liefst de wollige én ietsje groter. Maar dat betekent niet dat ik de normale sweater (wel graag een maatje groter) ook niet super vind! De ene met Minnie Mouse vind ik echt ontzettend schatting, net als de ene met de katjes. Echt super lief! Mij zie je dit najaar graag in een oversized trui lopen. Want wat zitten die dingen toch zalig!
Als laatste door naar iets heel zachts. De fluffy trend. Ik vind het echt heel mooi, mits je het goed combineert. Er zijn ook mensen die het heel ordinair vinden staan, maar als je het goed combineert staat het echt heel classy! Ik vind de jas rechtsonder heel leuk, omdat hij ook wat ‘warriger’ is. Ook vind ik de licht roze mooi, die kleur! Wauw. Dat soort van fluffige giletje is ook echt leuk. Het maakt je outfit toch iets specialer! Ja, I like it!
Met de zachte afsluiting, ben ik klaar voor deze keer. Over een paar weekjes komt er alweer een nieuwe lookbook en ik denk dat ik het voortaan zo doe! Het is toch iets makkelijker en ook wat overzichtelijker.
Wat vind jij van de Fluffy trend?
 
Lots of Love,
Stacy
Geef een reactie

