lifestyle·persoonlijk

TAG: Sweater weather

Ik hou van tags. Ik vind ze leuk om te lezen én te beantwoorden! Daarom heb ik voor vandaag weer een tag. Het begint weer kouder te worden en de sweaters komen weer uit de kast. Dus hoe toepasselijk doe ik vandaag de Sweater Weather tag!

1. Favoriete geurkaars?
In het algemeen gezien vind ik geurkaarsen met fruitgeuren erg lekker. In de herfst kies ik voor rode vruchten, omdat die geuren meestal wel iets warmer zijn. Ook vind ik green tea erg lekker, maar dit een ‘smelttabletje’. Die leg je op een houdertje en daaronder brand je een kaarsje, vervolgens smelt dit dingetje en verspreidt het een heerlijke geur! Ik heb alleen geen idee hoe die dingen anders heten. Maar ik ben wel erg fan van deze smelttabletjes! Dus ja, ik kies voornamelijk rode vruchten en green tea. Maar andere lekkere geurtjes brand ik ook gewoon. Ik ben niet seizoen-vast met dat soort dingen; ik brand gewoon waar ik op dat moment zin in heb.

2. Koffie, thee of warme chocolademelk?
Oei, dit is een moeilijke! Ik vind het alle drie heerlijk! Maar als ik dan echt echt echt moet kiezen, kies ik toch voor warme chocolademelk. Met slagroom en het liefst ook met mini-marshmallows. Niet is heerlijker dan na een lange, koude winterdag met sneeuw, lekker warm met je onesie en dekentje zitten. En mét een kop warme choco.

3. Leukste herfstherinnering ?
Wij gingen ‘vroeger’ altijd met de herfst het bos in. Lekker wandelen, met de honden of zonder. Mooie blaadjes verzamelen, kastanjes en zelfs eikeltjes. Ik denk dat ik dat altijd wel het leukste vond. Ik vind de herfst, qua seizoenen, toch wel het mooist. Mooie kleurtjes overal van de bladeren. Ja, het geeft toch wel wat. Ik vind wandelingen door het bos nog steeds zo leuk als vroeger!

4. Winged eyeliner of donkere lippen?
Dit is een makkelijke: donkere lippen! Ik kan namelijk geen winged eyeliner zetten, niet eens een normaal streepje die ik goed vind. Dus dan is de keuze snel gemaakt. Maar ook weer niet te donkere lipkleuren. Ik hou van de ‘berrie’ kleuren in het herfst.
Zie hier mijn favoriete najaarslipsticks.

5. Favoriete herfstparfum?
Hier geldt eigenlijk hetzelfde als bij de geurkaarsen: Ik ben niet seizoenverbonden. Wel vind ik Beyoncé haar parfum Heat heel erg lekker voor de herfst. Ook gaat het Playboy parfum in de geur Spicy snel bij in het najaar. Deze zijn toch iets ‘zwaarder’ en wat warmer.

6. Favoriete sweater?
Jaaaa, deze vraag kon niet ontbreken! Ik heb geen foto’s van al mijn favoriete sweaters. Ik heb ook niet één favoriet, maar meerdere. Zo vind ik mijn oversized sweater van de NewYorker in een beige tint erg fijn zitten. Deze zie je op de foto hierboven. Ook vind ik mijn bordeaux rode van de C&A erg leuk. Deze is ook wollig en staat erg leuk met een kraagje er boven uit. Ik heb ook een nieuwe sweater van de CoolCat, die nu al favoriet is! Hier ga je nog een outfit mee zien! Bij de CoolCat vandaan komt ook een beetje mintgroene sweater die een beetje hetzelfde model heeft als die van de NewYorker. Ik kan er nog veel meer opnoemen, want ik vind sweaters gewoon heel fijn!

7. Must-Have herfstnagellak?
Ik vind donkere kleuren erg mooi in de herfst. Bordeaux rood, of nog donkere rood, grijs tinten. Of gewoon klassiek rood. De nagellak die je hierboven ziet is één van mijn favorieten!

8. Skinny jeans of leggings?
Deze is ook moeilijk! Ik draag graag skinny jeans, maar ook leggings. Uhm… Ik weet het niet. Ik betrap mezelf er wel op dat ik de laatste tijd veel liever een legging of panty aan heb. Ze zitten gewoon veel comfortabeler. Bij een broek, en vooral skinny jeans, vind ik het helemaal niet erg om hem weer uit te doen aan het eind van de dag. Ik denk dat de legging dan toch met een klein verschil wint.

9. Favoriete herfstschoenen? 
Ik heb al twee paar schoenen laten zien in het 5 Random things I love artikel. Die zie je ook op de foto hierboven. Maar ook mijn zwarte Dolcis laarsjes draag ik met alle liefde. Mijn lange zwarte laarzen van de Bristol, die ik al echt jaren heb, zitten ook nog steeds als gegoten. Ook mijn zwarte schoenen met vetertjes, met sleehak van de Schoenenreus vind ik erg leuk in de herfst. Ik heb ook in het eind van de zomervakantie een paar sleehakken gekocht, die echt perfect zijn voor de herfst!

10. Welk liedje geeft je echt een herfstgevoel?
Sowieso doet muziek van John Mayer het bij mij altijd goed in de herfst. Net als dat van Passenger, Alain Clark en Gavin Degraw. Ook vind ik het album van Niels Geusebroek (bekend van de TVOH) perfect voor de herfst! Vol met allemaal mooie akoestische nummers. Daar hou ik toch wel het meest van!

Zo, en dit was hem alweer! Ik vond het een leuke tag om te doen. Ik vind het echt een herfst tag. Echt hele leuke vragen!

Welk liedje geeft jou nou echt een herfstgevoel?

Lots of Love,
Stacy
Geef een reactie

