persoonlijk

Mijn week in foto’s #8

De week is weer voorbij. Het was geen drukke week. School mag natuurlijk altijd minder, maarja. De herfst is in volle gang en ondanks de kou geniet ik er toch van. Ik heb niet veel foto’s gemaakt. De week begon met school en vrijdagavond had ik een verjaardag.

Maandag had mijn moeder appeltaart gebakken. Jammie !
Dinsdagavond besloot ik maar, na lang uitstellen, in mijn Engels boek te beginnen. Hij is niet erg moeilijk, dus dat is fijn. Ik moet wel eerlijk bekennen dan ik na deze dag niet meer erin heb gelezen.
Woensdag was een normale dag, net als de andere dagen eigenlijk. Ik heb alleen geen foto’s gemaakt, dus dan door naar donderdag!
Donderdag was ik vroeg uit en had ik geen huiswerk. We besloten makkelijk te eten, dus ben ik met m’n moeder naar de Aldi gelopen. We halen daar geen hele maaltijden, maar als we allemaal iets anders eten, zoals pizza of iets dergelijks, is het wel fijn. Daar haalde ik dit zakje nootjes en at die ’s middags als snack.
Omdat ik toch geen huiswerk had, besloot ik mijn moeder te helpen. Ze is peuterjuf op een basisschool en moest cadeautjes inpakken. Met z’n tweetjes gaat het toch een stuk sneller.
Een blije selfie op donderdag; Bijna weekend!Β 
Een andere blije selfie, maar dan op vrijdagavond. Een snapchat. Liselotte was maandag 15 jaar geworden en vierde dit vrijdagavond. Het was gezellig!
Zaterdagochtend maakte ik mijn maatschappijleer huiswerk voor maandag. Dan was ik daar tenminste klaar mee!
’s Middags maakte ik productfoto’s voor een review. Kan jij al raden wat voor review?
Vandaag zijn we even naar de Ikea geweest voor mijn zus. Ik kwam daar deze twee geurkaarsen tegen en ze ruiken heerlijk. Ik ben de laatste tijd een beetje addictedΒ aan geurkaarsen….
Dit was mijn week in foto’s. Wat ik al zei, niet veel foto’s, maar toch een blogpost vol. Nu weer vol goede moed naar volgende week!
Hoe was jouw week?

Lots of Love,Β 
Stacy


Geef een reactie

