persoonlijk

Mijn week in foto’s #9

Ik ben een beetje boos op mezelf. Het laatste artikel is namelijk ook een “Mijn week in foto´s” en die is al van twee weken geleden. Zucht. Vanaf nu, écht, ik ga knallen. Dus weer trappen we deze regelmaat af met een “Mijn week in foto´s” artikel. De week begon met een rustige zondag, school en eindigde met het huis kerst-klaar maken.

Zondagochtend begon ik met een heerlijke douche en het 1-minuut masker van de Kruidvat. Aangezien het tubetje niet meer dicht kan als je hem eenmaal hebt opengemaakt, besloot ik de rest in een potje te stoppen. Ik heb niet zo heel lang haar, dus ik gebruik ook niet super veel.
Die middag waren mijn vader, broer en zus naar de Mediamarkt en m’n moeder was het huis aan het schoonmaken. Daarom besloot ik de hondjes maar even uit te laten.
Ook had m’n moeder een appeltaartje gebakken die dag. We hebben hem die avond gelijk in vijven gedeeld, waardoor ik dus zo’n groot stuk had.
Maandag ben ik vergeten foto’s te maken, maar dit was een gewone doorsnee schooldag.
Dit doe ik tijdens mijn blokuur economie op dinsdagochtend.
Woensdagavond bracht ik door in mijn onesie van de Primark. Wat ik trouwens nu bijna elke avond doe, omdat hij gewoon zo heerlijk zacht en warm is.
Wij vieren geen Sinterklaas, dus heb ik donderdagmiddag aan mijn wiskunde huiswerk gezeten. Aangezien ik toen vroeg klaar was, ging ik nog voor het eten even achter m’n laptop. Om gewoon filmpjes te kijken op Youtube. Wonderbaarlijk deed alleen Youtube het niet en iedere andere site wel.
Mijn zus was deze week niet zo heel lekker en had zin in een babyhapje. Deze maakt ik vrijdagavond voor haar. En voor m’n moeder en mijzelf natuurlijk 🙂
Zaterdagmiddag hebben we de kerstboom weer van de zolder afgehaald en opgetuigd! “The most wonderful time of the year”

Ook mijn eigen kamer was natuurlijk aan de beurt! Ik maakte op oude blauwe ballen met nagellak bloemetjes en hing ik kleine balletjes aan mijn eigen kleine lichtgevende boompje. Daarna heb ik samen met m’n broer lichtjes rond m’n raam gehangen. Met daaraan mijn eigen selfmade kerstballen en de witte hartjes.
En zo zien de lichtjes eruit in mijn kamer! Hier hangen de versiersels er nog niet aan. Ik heb besloten dat ik deze lichtjes het hele jaar door laat hangen. Ze verlichten gewoon mijn hele kamer!
Zaterdagavond voor dat ik ging slapen, maakte ik nog een to-do lijstje voor vandaag. En er staat aardig wat op!

In het weekend staat mijn wekker altijd om half 8 en mijn mobiel ligt op mijn bureau. Toen mijn wekker vandaag ging, heb ik gelijk m’n lampjes aangedaan! Ik vind ze zo leuk!
Ook vind ik mijn eigen gevulde ‘bakje’ erg leuk op mijn tafeltje staan!

Dit was mijn week alweer! Ik ben zo blij dat ik nu weer kerstliedjes kan luisteren en de kerstboom weer staat! Ik hou echt van kerst!

Hoe was jouw week?

Lots of Love,
Stacy
Geef een reactie

