beauty

REVIEW: Essence Beauty Beats Blush

Ik heb deze week twee reviews voor jullie. Ik heb drie producten van de limited edition Beauty Beats van Essence. Deze lijn is helemaal geïnspireerd door Justin Bieber. Voor de echte beliebers natuurlijk super! Ook als geen belieber zijnde, vond ik deze lijn er tof uitzien! Dit keer heb ik de blush voor jullie.

Ik review dit keer de blush en donderdag een oogschaduw en de highlighter. Ik had al foto’s gemaakt van de blush, voordat ik de andere twee producten kocht. Vandaar dat ik ze wel even gesplitst review. 

Ik moet wel even zeggen dat ik de blush er echt super uit vind zien! Het matte zwarte en de deksel met de titel. En in de roze blush staat Boyfriend, één van Justin Biebers hit. Ik vind dat er erg mooi uitzien. Ook vind ik het leuk dat de namen allemaal wel iets te maken met zijn liedjes.
Door naar de swatches!

De blush is in één kleur verkrijgbaar: “01 Groupie at heart”. Het is een roze kleur met een koele ondertoon. Ik vind de kleur echt geweldig! Perfect voor de herfst, als je het mij vraagt! De pigmentatie is voor mij ook een verassing. En hij verrast me goed! Deze swatch is met twee vegen gemaakt, maar je kan hem nog verder opbouwen voor een feller effect. De normale blushes van Essence spreken mij nooit echt aan, maar de blushes uit de limited editions doen het altijd erg goed bij mij!

Hier zie je de blush op mijn gezicht aangebracht. Op de eerste foto zie je hem iets meer van de zijkant, daar zie je hem ook beter! Hij brengt fijn aan, maar wel moet je oppassen dat je hem goed aftikt als je een natuurlijk effect wilt. Want hij geeft wel veel kleur af!

Ik vind de blush echt heel erg mooi! Ik weet zeker dat ik hem nog veel ga dragen.
Je betaalt 2,59 euro voor 5 gram blush. Ik vind het een mooie prijs voor zo’n mooie blush!
De Beauty Beats lijn is te koop bij de Trekpleister en de Kruidvat. Het is een limited edition, dus wees er snel bij!

Lots of Love,
Stacy



Geef een reactie

