beauty

REVIEW: Essence Beauty Beats, Highlighter + Eyeshadow

Dit review was ik jullie nog verschuldigd. Later dan gepland, maar dat is de schuld van school. In dit artikel bespreek ik twee andere producten uit de Essence Limited Edition: Beauty Beats. De shimmer powder en een van de drie mono oogschaduws zijn dit keer aan de beurt!

 
De highlighter is in één kleur verkrijgbaar. En deze heeft de naam Swaaag!. De oogschaduw is kleur 01 Baby, baby, ooh!, er zijn nog twee andere kleuren: een licht blauwe kleur 02 I’m Backstage en een grijze kleur 03 As Long As You Love Me.
Deze twee producten hebben, net als de blush, een mooie opdruk. Ik vind dit er echt heel leuk uit zien!

We beginnen vandaag met de highlighter. De kleur lijkt op de bovenste foto licht roze, maar dat is hij niet helemaal. Je ziet de kleur beter bij de swatch foto. Hij heeft een hele mooie pigmentatie, maar naar mijn gevoel wel wat korrelig. Dus dan moet je wel uitkijken met aanbrengen, want anders zit het overal! Ik vind het echt een hele mooie highlighter!

01 Baby, baby, ooh! is een mooie paarse kleur met glans. Op de swatch zie je wel wat glitters zitten, maar het is vooral een glans. Ik had nog niet zo’n paarse kleur in mijn verzameling, vandaar dat mijn hart uitging naar deze kleur. Ik vind de pigmentatie wederom super! Hij is heel erg intens van kleur, mooi! De oogschaduw is makkelijk aan te brengen. Deze kleur is toch iets anders dan het neutrale bruin op mijn ogen!

Ik heb wel een look gemaakt met deze producten, inclusief de blush, maar mijn camera wilde de kleuren niet goed overbrengen. Vandaar dat ik nog een foto heb toegevoegd met de twee swatches naast elkaar.
Ik ben echt heel erg tevreden over deze limited edition van Essence. De pigmentatie is goed en ze brengen fijn aan. De highlighter is ietwat korrelig, maar de twee andere producten niet. Ondank hij wat korrelig is, brengt hij ook fijn aan.
De Limited Edition Beauty Beats ligt niet lang meer in de schappen. Dus als je iets uit deze collectie wilt bemachtigen moet je snel zijn.
Highlighter – € 3,39
Oogschaduw – € 1,69

Essence is te koop bij de Kruidvat en Trekpleister.

Lots of Love,
Stacy
Geef een reactie

