lifestyle·persoonlijk

TAG: Christmas ☆

Ik zag bij Lotte deze tag voorbij komen en ik vond hem zo toepasselijk en leuk dat ik hem ook ga doen! Het zijn allemaal vragen die betrekking hebben op kerstmis. En hoe toepasselijk is deze tag op Kerstavond! Lees snel verder op deze koude, maar toch hele gezellige dag…

 
Oogschaduw met kerst: Zilver of Goud?
Ik vind de kleur zilver in het algemeen vaak wel mooier. Maar goud op mijn ogen vind ik ook erg mooi. Ik denk dat het een moeilijke beslissing gaat worden… Ik denk dat ik uiteindelijk tóch voor een gouden look ga.

Echte kerstboom of een neppe?
Wij hebben één jaar een echte gehad en nu al een paar jaar dezelfde neppe boom. Ik moet zeggen dat ik een neppe toch fijner vind. De dennengeur is er natuurlijk niet, maar je prikt je ook niet aan de dennen met versieren. Wat ik die keer heel vaak hebben gedaan. En onze boom is mooi vol met takken, dus dat is ook mooi!
Favoriete kerstliedje?
Ik denk dat ik dan voor All I want for Christmas ga van Mariah Carey. Een klassieker, een cliché antwoord ook wel. Ook vind ik het kerst album van Nick & Simon erg leuk! Ik denk eigenlijk dat die nu een favoriet is!
Favoriete kerstfilm?
De klassiekers Annie en The Sound of Music blijf ik leuk vinden! Meestal staat hier tijdens kerst Home Alone aan op tv, hoe vaak we die ook hebben gezien.
Uit eten of zelf koken?
‘Zelf koken’. Daarmee bedoel ik eigenlijk gewoon thuis eten. Eerste kerstdag eten wij meestal een diner, gekookt door mijn moeder en zus. Tweede kerstdag wokken of gourmetten we. Ik vind dat toch wel het gezelligst!
Kerstfeestje: Organiseren of bezoeken?
Bezoeken dan. Organiseren lijkt me zoveel stress geven!
Favoriete cadeautje om te krijgen?
Moeilijk! Ik ben nooit zo goed in cadeau’s verzinnen! Meestal zijn het allemaal kleine dingetjes. Ook krijg ik vaak een boek, dat vind ik erg leuk. Make-up is natuurlijk ook altijd leuk om te krijgen.
Leukste kerstervaring tot nu?
Pff, deze vragen zijn best moeilijk haha. Ik kan nu niet zo snel iets verzinnen. Ik vind de gezelligheid altijd erg leuk en het samen zijn. Dat is toch wel het mooiste van kerst. Je bent samen met de mensen die je liefhebt en dat is toch wel het fijnst!
Witte kerst: Ja of nee?
Witte kerst: Ja! Regenachtige kerst: Nee! Ik vind een witte kerst altijd zo mooi! Het geeft je echt een kerstgevoel gelijk! Hoe het er nu uit ziet, gaat het regenen met kerst. Dat geeft me dus echt totaal geen kerstgevoel. Meer een herfstgevoel.
Kleuren in de kerstboom?
Ja! Bij ons staat altijd één bepaalde kleur centraal. Dat vind ik altijd erg mooi. Allemaal verschillende kleuren vind ik zo druk!
Jurkjes of winterse truien?
Voor een kerstdiner vind ik jurkje erg mooi! Maar overdag een winterse, warme, knusse trui!
Vroeg opstaan of lang uitslapen met kerst?
Vroeg opstaan! Ik sta meestal wel vroeg op in het weekend en de vakanties, want dan heb ik nog wat aan m’n dag. Maar met kerst, vind ik het nog fijner om vroeg uit m’n bed te gaan. Vooral als het heeft gesneeuwd!
Cadeautjes geven of krijgen?
Krijgen is altijd leuk. Maar ik vind geven ook erg leuk. Hoe moeilijk het uitzoeken ook kan zijn, het is wel leuk om te doen vind ik! Alleen met inpakken ben ik echt een drama, ook al word ik er wel beter in…
Hele fijne kerstdagen voor jullie! 
 
Lots of Love, 
Stacy
Geef een reactie

