lifestyle·verzorging

Opgemaakt #1

 

Tweede kerstdag is aangebroken en het ontbijt staat op tafel. Ik heb tussen alle hectiek door een artikel voor jullie! Het is een opgemaakt artikel geworden! Ik vind dit soort filmpjes/artikels altijd best leuk om te kijken en lezen, dus besloot dit ook te doen. De producten zijn niet bepaald van één maand, maar van wat maandjes. Ik denk ongeveer drie maandjes. En dan alsnog is het niet veel! Kijk lekker mee…

Als eerste heb ik een pakje reinigingsdoekjes van Essence. Ik heb over dit pakje aardig lang gedaan. Ik gebruik ze niet voor mijn gezicht of ogen, maar vooral voor swatches of gewoon voor mijn handen. Ik heb ze weleens gebruikt voor mijn oog make-up, maar dat prikkelde heel erg. Dus daar ben ik snel mee gestopt! Verder zijn het fijne doekjes, maar niet voor je gezicht.

Daarnaast zie je een wascrème van de Kruidvat. Je kan hem gebruiken als alleen reiniging, scrub en als masker. Ik gebruik hem vooral voor reiniging.Ik vind hem heel fijn. Hij ruikt lekker en is fijn in gebruik. Ik heb mijn tweede tube ook al.

Als derde een tandpasta. Deze is van Colgate. Ik heb geen vaste tandpasta. Maar deze is wel fijn. Er zitten kleine balletjes in, die als je die doorbijt, een soort minty smurrie in je mond brengen. Wat ik al zei, ik heb geen vaste, maar deze is tandpasta is fijn. En doet gewoon wat een tandpasta moet doen.
Hier zie je twee shampoo’s. Daaraan kan je ook wel zien hoelang ik heb verzameld. Want de Garnier shampoo is 250 ML en die van Herbal Essences is 500 ML. Daar doe je aardig land mee.

Dit was mijn tweede Herbal Essences 500ML fles. In mijn 50 facts about me artikel heb ik gezegd dat mijn haar niet tegen verschillende shampoo’s kan. Maar aangezien dit een limited edition is, heb ik besloten om over te gaan op een andere. Ik vond deze shampoo wel erg fijn en hij rook lekker. Ook werkte hij goed voor mijn haar!

De linker shampoo is van Garnier. Ik had eigenlijk nooit iets van Garnier geprobeerd, qua haarproducten, dus was erg benieuwd. Maar deze shampoo is erg fijn! Hij ruikt echt zó lekker! En ik denk dat deze zelfs beter werkt voor mijn haar dan die van Herbal Essences! Mijn tweede fles is nu al bijna op de helft en ik heb nog een fles als back-up…. Dus ik kan wel even voort!
Dan twee producten van Nivea! Links een douchegel met de naam Powerfruit Relax. Deze ruikt echt heerlijk! Ik vind douchegels van Nivea altijd lekker ruiken en werken ook goed. En deze maakte mijn ‘verwachtingen’ ook waar! Ik gebruik vaak verschillende douchegels door elkaar, maar ik heb deze echt in één keer opgemaakt.
Als tweede een deo van Nivea. De Double Effect deo. Ik heb een tijdje deo’s van Dove gebruikt, maar ben toen overgestapt op Nivea. Die van Dove waren heel fijn, maar werkte toch nog niet perfect voor mij. Deze van Nivea komt bij perfect wel heel dichtbij! Ik heb trouwens twee flessen opgemaakt, maar deze had ik per ongeluk weggegooid (blond). Ja, ik vind deze deo heel erg fijn!

Als laatste twee producten waarvan ik niet echt weet wat ik er van vind. Ik had deze van mijn moeder gekregen, omdat ik reiniging nodig had en zij had deze nog liggen, ongebruikt. Ze zijn van het merk Biocura en ik heb geen idee waar het vandaan komt. De roze fles is een verzachtende tonic en deze vond ik opzich wel fijn. Er zit geen alcohol in, dus dat is wel goed. Maar toen ik later de ingrediëntenlijst door keek, zag ik het er toch in zitten, als één van de laatste van het lijstje, maar toch. Hij maakte m’n gezicht wel zacht en rook ook erg lekker. Als ik deze een cijfer zou moeten geven, zou het een 7,2 zijn denk ik…
Dan de witte fles. Dit zou een oog make-up reiniger moeten zijn. Maar toen ik hem voor mijn ogen gebruikte, prikte hij zó erg. Niet normaal! Ik heb dus gewoon voor mijn gezicht gebruikt en een aparte oog reiniger. Toch doet hij niet wat hij zou moeten doen, dus dat vind ik echt slecht. Een 4,5 zou mijn cijfer zijn.

En dit waren de dingen die ik de afgelopen tijd heb opgemaakt. 8 dingen, niet super veel, maar wel een artikel vol.

Ik hoop dat jullie nog een fijne tweede kerstdag gaan hebben! 🙂

Lots of Love,
Stacy
Geef een reactie

