beauty

REVIEW: Catrice Infinite Shine Lip Gloss

Pink up your life zou zo een levensmotto kunnen zijn. En tangerine tango een levensdrankje of een dans die je elke dag danst. Nu is het een lipgloss van Catrice. Om dat gevoel toch bij je te kunnen dragen. Catrice belooft zelf dat ze een hydraterende formule hebben en dat de glosses je lippen gaaf houden zonder te plakken. Maar doen ze dit echt?

Dit zijn de twee kleuren die vandaag voor jullie review. 110 Tangerine Tango en 060 Pink Up Your Life. Een rode kleur met een oranje ondertoon en een mooie zacht roze kleur met gouden glitters. Laten we gaan kijken!

Hier zie je de kleuren op mijn hand. Ze hebben een goede pigmentatie. De gouden glitters komen op de foto niet echt over, maar in het echt zie je ze heel goed! De substantie vind ik ook goed. Hij is niet plakkerig. Dus die belofte komt Catrice goed na. Nu maar zien of deze pigmentatie ook op mijn lippen nog steeds zo goed is.

Te beginnen met 110 Tangerine Tango. De kleur zie je goed op mijn lippen, maar hij is niet zo fel als de swatch. Jammer, maar alsnog springen m’n lippen eruit. De substantie is ook op mijn lippen niet plakkerig, maar hij nou zo hydrateert… Dat weet ik niet. Wel blijft de gloss lang zitten, wat ik erg fijn vind!

Van 060 Pink Up Your Life heb ik ook nog een close-up foto gemaakt. Zo zie je de mooie gouden glitters goed. De glitters geven deze lipgloss toch dat ietsje meer. Voor de rest zijn mijn meningen over de gloss hetzelfde als over Tangerine Tango. Ik vind wel dat deze kleur hetzelfde is op mijn lippen als op mijn hand.
Ik ben erg positief over deze Catrice Infinite Shine Lip Glosses. De substantie is fijn, ze plakken niet en de pigmentatie is goed. Ook blijven een tijdje zitten. Dat is altijd een pluspunt.
De lipglosses zijn te koop bij de Kruidvat en Trekpleister voor €2,99
 
Lots of Love,
Stacy
Een gedachte over “REVIEW: Catrice Infinite Shine Lip Gloss

Geef een reactie

