lifestyle

Movies I want to see ☆

Films, ik ben er gek op! Ik ben echt gek op films kijken. Lekker lui op de bank, knus in bed, of in de bioscoop… Het maakt niet uit. Die echte chick flicks, drama films, musicals of dansfilms. Ik vind het allemaal even leuk. Ik heb een paar films op een rijtje gezet die ik zeker nog wil zien!

Frozen.
Ik ben gek op de typische Disney-films. De mooie getekende films met een mooi verhaal en toch ook wel humor. Ik vond Rapunzel echt een hele leuke én mooie film van Disney. Toen ik hoorde dat Frozen is gemaakt door dezelfde makers, werd ik al helemaal nieuwsgierig! Ik heb al stukjes op Youtube gezien en liedjes gehoord uit de film en die zijn super! Deze film staat echt hoog op mijn must-see lijstje!

Mannenharten.
Toen ik met mijn zus naar de About Time ging, zat onder andere deze trailer voor de film. Wij moesten zo lachen alleen al om de trailer. Deze film heeft ook echt een sterrencast met onder andere Barry Atsma, Georgina Verbaan, Jeroen Spitzenberger en Sanne Vogel. Deze film lijkt me echt een feel-good movie. Lekker achteruit zitten en nergens aan denken.

Soof.
Soof is de volgende Nederlandse film die ik graag wil zien. Ik denk dat ik deze nog wel iets grager wil zien dan Mannenharten. Ook deze heeft echt een sterrencast. Met onder andere Dan Karaty en Chantal Janzen. Ik ben echt fan van Chantal Janzen, dus dat maakt deze film alleen maar leuker! Dit is ook een film die in de categorie valt “lekker achteruit zitten en nergens aan denken”.

Toscaanse bruiloft.
Als laatste weer een Nederlandse film. (Wat komen er toch leuke Nederlandse films uit!). De Toscaanse bruiloft is van dezelfde makers als Verliefd op Ibiza. En ik heb heel erg genoten van die film en dat maakte mij nog nieuwsgieriger naar deze film! In deze film spelen onder andere Jan Kooijman, Ruud Feltkamp, Lieke van Lexmond. Als een GTST-fan vind ik dat natuurlijk erg leuk! Maar ook Dirk Zeelenberg speelt in deze film mee, wat ik ook leuk vind. Ik vond hem in Divorce ook erg goed! Toscaanse bruiloft komt op 30 januari in de bioscopen, dus dat is nog heel even wachten.

Welke films wil jij graag zien?

Lots of Love,
Stacy
Geef een reactie

