lifestyle

Favorite songs #2

Het is alweer even geleden dat ik mijn favoriete nummers van het moment heb geplaatst. De laatste keer was vorig jaar (hehe). De laatste keer was in oktober dus dat is alweer drie maandjes geleden. En vooral met muziek, want dat verandert bijna elke twee dagen wel bij mij. Hoog tijd dus voor een nieuwe “favorite songs” artikel!

Allereerst een liedje uit de TVOH van dit seizoen. Dit was de single van Jill Helena. Ik vind de stap naar het Nederlandstalige lied zo slim geweest. Ze zingt prachtig en met gevoel. Ik krijg elke keer weer kippenvel bij het horen van dit liedje!
Hier twee versies van hetzelfde liedje “Let it go”. De eerste versie is de film-versie ingezongen door Idina Menzel. Een Amerikaanse actrice en zangeres die ook shows op Broadway heeft gedaan. Ik vind haar uitvoering zo mooi, omdat ik een musical gevoel bij haar stem krijg. En daar hou ik van! De versie van Demi Lovato hoorde ik eerder dan de film-uitvoering, en door haar was ik al gek op dit liedje! Ik ben echt een huge fan van Demi Lovato en dit liedje past echt perfect bij haar! Beide versies horen zeker bij m’n favorieten!
Katy Perry is een zangeres waar ik steeds een grotere liefde voor begin te krijgen. Voor haar liedjes dan, als persoon vond ik haar altijd al leuk. Ik vond haar liedjes altijd ‘wel leuk’, maar niet geweldig. “Roar” vind ik daarentegen wel een geweldig nummer! Het is echt een heel krachtig liedje met een mooie tekst. Ik heb de lyrics video hier geplaatst, omdat ik die echt heel leuk in elkaar gezet vind. Soms is het wel moeilijk om uit die emoticons te lezen wat ze bedoeld, maar je komt er wel uit :). Door “Roar” ben ik beter gaan luisteren naar oudere liedjes van haar en die begin ik ook steeds leuker te vinden!
Ik ben fan van John Legend. Zijn stem vind ik zo fijn om naar te luisteren. “All of me” is een liedje wat ik helemaal grijs draai. Ik vind het zo’n mooi liedje! Ook vind ik de uitvoering van Julia van der Toorn erg goed! Beide versies staan in mijn favorieten lijstje!
En we eindigen met twee Nederlandse liedjes! Allereerst “Mannenharten” van Nielson en Blof. Ik vind het een leuk liedje, lekker vrolijk en met een leuke tekst.
En als tweede “Samen voor altijd” van Marco Borsato met zijn dochtertje Jada. Zó mooi! Ik heb het liedje nu al zo vaak gehoord, maar toch blijf ik hem mooi vinden. Het nieuwe album van Marco Borsato vind ik sowieso erg goed! “Bang voor water” is ook een nummer wat ik blijf draaien van dit album!
Dit zijn mijn favoriete liedjes die ik helemaal grijs draai. Wat zijn jouw favoriete liedjes op het moment?
 
Lots of Love,
Stacy
Geef een reactie

