persoonlijk

Mijn week in foto’s #10

Het tiende artikel met de “Mijn week in foto’s” is aangebroken! Deze week had ik mijn tweede SE-week van dit jaar. Dus bestond het vooral uit leren. Toch heb ik nog wat foto’s kunnen maken. De eerste foto is van vorige zaterdag en de laatste is van afgelopen zaterdag, van gister dus.

Een makeup-loze selfie in onesieย op de zaterdagochtend. ย 
Heel sexy met m’n Nike’s onder m’n onesie. Ik ging m’n konijnenhok schoonmaken, dus ik moest wel!
Twee foodย foto’s van zaterdag. Mijn ontbijt en lunch. Ik ontbeet met een bakje fruit, kiwi en banaan. Ik eet de laatste echt weer veel fruit, zo lekker! ’s Middags at ik een panini. Deze is met kipfilet, kaas en groene pesto ๐Ÿ™‚
Die zondag ging mijn wekker om 8 uur, maar ik ging pas om kwart over tien m’n bed uit. Ik was zรณ moe, dat ik wel wat langer wilde blijven liggen. Dit was langer dan ik dacht.

Die dag was het EK schaatsen op tv. Ik vind schaatsen altijd leuk om te zien, dus besloot ik beneden voor de tv de diagnostische toets van wiskunde te maken. Ter voorbereiding van het SE maandag.

’s Avonds aten we Chicken Tonight, maar aangezien ik toen nog geen trek had, besloot ik later te gaan eten. Ik had echter helemaal geen zin in kip, dus besloot ik wat knรคckenbrood te maken met groene pesto en mozzarella. Dit vulde ook best wel!
Maandag begon ik pas om tien voor half 11 dus was ik rond half 9 m’n bed uit. De honden slapen altijd bij mijn zus in bed, maar die was zondagavond bij haar vriend. Dus op maandagochtend lag Belle heel lief in de gang op haar kussentje. Toen ik op mijn bed sloeg van kom maar kwam ze als een gek aanrennen en heeft ze tot ik uit m’n kamer ging heel lief bij me op bed gelegen.

Maandag had ik een wiskunde SE, die best redelijk ging. Die middag moest ik weer leren en ditmaal voor aardrijkskunde en Nederlands. Voor aardrijkskunde hadden we twee hoofdstukken als stof, waarvan 1 hoofdstuk al getoetst is. Dit is het eerste hoofdstuk over de grens tussen arm en rijk en welvaartsverschillen. Dit soort onderwerpen vind ik persoonlijk veel leuker dan het hoofdstuk over water, wat we ook moesten leren.
Dinsdag had ik na Nederlands een tussenuur dus ik besloot m’n samenvatting van aardrijkskunde nog even te markeren. Ik leer dan altijd het makkelijkst. Deze twee toetsen gingen ook niet slecht!
Woensdag begon ik ook vrij laat dus ik besloot ’s ochtends nog een aflevering van Ranking the stars te kijken. Ik heb het seizoen al gezien in de zomer, maar toen ik zag dat het op Youtube stond, kon ik het niet laten om te kijken!ย 
Deze dag had ik geschiedenis en ik denk dat deze ook niet super slecht ging. Ik ben niet goed in geschiedenis, dus ik ben al blij met een 5,5 ๐Ÿ˜‰
Donderdag was de laatste dag dat ik moest leren, maar ik was er ook he-le-maal klaar mee. Ik besloot in m’n bed te gaan leren, maar zoals je ziet liggen m’n boeken aan de linkerkant ver van me vandaan.ย 

Donderdag had ik Engels en maatschappijleer. Ik was wel een beetje bang voor Engels, omdat dit een kijk- en luistertoets was. Hier ben ik namelijk niet goed in. Het luisterdeel ging dan ook echt niet goed voor m’n gevoel, maar het kijkdeel ging wel aardig.
Maatschappijleer had ik opzicht niet goed geleerd, maar hij ging goed! Zo goed! Daar ben ik wel echt blij mee, want ik sta een 8,3 en dat wil ik wel een beetje zou houden. ๐Ÿ™‚

Donderdagavond legde ik dit briefje voor mezelf neren. Ik had ’s avonds helemaal geen zin meer om m’n samenvatting uit te printen dus dit moest ik ’s ochtends nog doen. Ook moest ik die kleine kleurpotloodjes niet vergeten.

Vrijdag had ik m’n laatste twee toetsen: Frans en economie. Deze gingen allebei wel goed, denk ik! ’s Avonds had m’n zus geen zin om pasta te koken, dus bestelden we met z’n vieren pizza bij Domino’s. We bestellen er niet vaak, maar als we daar bestellen neem ik altijd de BBQ Mixed Grill pizza. Deze is met BBQ saus en met allerlei soorten vlees en groenten. De saus vind ik vooral erg lekker!

Zaterdag besloot ik m’n kamer is goed onder handen te nemen. Dus ik ging met een sopje, stofdoekje en de stofzuiger aan de slag. Zo fijn dat het nu weer helemaal opgeruimd en schoon is!
Tegenwoordig komt er niet veel meer op tv op zaterdag. We zetten dan toch altijd weer All You Need Is Loveย aan. Daarna komt ย De Grote Improvisatieshow, en dat vinden we wel leuk! Het is een beetje als De Lama’s, waar we ook altijd met veel plezier naar keken. Deze aflevering kwam Ruben Nikolai en als vaste mensen zitten ook Tijl Beckand en Ruben van der Meer erin, dus dan krijg je al helemaal zo’n De Lama’s gevoel. Ook vind ik Jamai geweldig!

Vandaag doe ik lekker rustig aan. Ik ga wat vooruit werken, foto’s maken, m’n kwasten schoonmaken en misschien m’n kledingkast opruimen. Ook ga ik een workout van Blogilates doen, waarvan ik er gisteravond ook twee van heb gedaan.
Vanaf morgen begint het ‘normale’ schoolleven weer.

Hoe was jullie week?

Lots of Love,
Stacy

Geef een reactie

