lifestyle

5 Random Things I Love #2

 Een tijdje geleden liet ik al 5 random favorieten zien. Dat ga ik vandaag ook doen. Het woord random zegt al genoeg eigenlijk. Het zijn niet alleen beauty, fashion of verzorgingsproducten, maar het kunnen ook andere dingen zijn. Dit keer ben ik wel meer bij die drie categorieën gebleven. Ik heb ze op een rijtje gezet en zal je meer over mijn 5 Random Things I Love dingen vertellen!

 

Favoriete Opvallende Lipstick.

Ik draag vaak onpvallende kleuren op mijn lippen naar school. Maar in het weekend vind ik het juist leuk om wat anders op mijn lippen te doen! De laatste tijd grijp ik steeds vaker naar deze lipstick van Miss Sporty. Dit is nummer 53 met de naam ‘On Fire!’ Als je het mij vraagt klopt deze naam zeker! Een mooie rode kleur, met een goede pigmentatie en blijft lang zitten! Een hapje en drankje overleeft hij zeker. Ik vind deze lipstick zo mooi, dat ik misschien vaker naar Miss Sporty moet kijken. En misschien moet ik ook dit soort kleuren naar school durven dragen…

Favoriete CD.
Dit is zeker iets ander dan fashion, beauty en verzorging! Mijn favoriete CD op het moment! Ik denk dat iedereen zich wel een hoedje schrok toen Beyoncé met een nieuw album kwam. Totaal onverwacht! Ook ik schrok me rot, als Beyoncé-fan. Voor kerst kreeg ik deze CD en sindsdien staat hij op de repeat! Wat een fijn album is dit!

Favoriete Bodylotion.
Mijn body lotiom op het moment is die van Dove. Maar ik heb met m’n domme kop de foto’s verwijderd. Ik tik dit nu namelijk op m’n Samsung Tab en had de foto’s op mijn laptop al ingevoegd. Daarom kan je de de body lotion wél op de titel foto en de laatste foto zien. In deze lotion zit shea butter en is heerlijk. De geur is hemels en hij voedt echt heel erg goed. Dit is zeker eem favoriet!

Favoriet Parfum.
Dit parfum spray ik het liefst zo vaak mogelijk op! Hij is van Mariah Carey en ruikt bloemig en vrouwelijk. Ook vind ik de flacon erg mooi! Hij ziet er echt uit als een bloem en de dop is een vlinder. Zo mooi! Het is een eau de parfum en blijft

lang zitten. Als ik hem ’s ochtends op spuit, ruik ik hem als ik naar bed ga nog! Super lekker!
Favoriete Haarlotion.
Deze haarlotion is ook een favoriet van me. Hij is van Zwitsel en verzorgt mijn haar goed. Ook heeft hij die bekende Zwitsel geur, dus je ruikt die geur lekker in je haar. Ja, favorietje hoor!
 
 
Dit waren mijn 5 favorieten op het moment! Ik ben heel erg benieuwd wat jouw top 5 favorieten zijn!
 
Lots of Love,
Stacy
 
 
 
Geef een reactie

