fashion

LookBook #5

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een LookBook artikel geplaatst heb. Dus ik vond het wel weer tijd worden hiervoor! Het zijn best veel outfits geworden met een sweater of iets dergelijks. Want het nou eenmaal kouder aan het worden, ook al is het nog steeds niet super koud ofzo, maar je pakt wel steeds sneller een dikke trui. Kijk snel verder naar de outfits!

Deze outfit vond ik super leuk! Een jurkje gecombineerd met een dik vestje. Super! De bordeaux rode panty zou ik er niet snel onder ‘durven’ dragen, maar is natuurlijk veel leuker dan een zwarte panty! Ik vind het echt een hele leuke winterse outfit!

Ook hier zie je het bordeaux rode weer terug komen. In een rokje zou ik het persoonlijk sneller dragen. De fluffy grijze trui vind ik ook super! De ketting maakt het echt af!
Deze outfit vond ik zo leuk door het blauw. De blauwe jas met een beanie in dezelfde kleur. Leuk gecombineerd met het blousje. En de broek vind ik er ook echt heel mooi bij staan!
Haar outfit is eigenlijk heel erg simpel, maar de jas maakt het dan weer speciaal! Heel leuk gedaan! Zo maak je een outfit toch wat orgineler, leuk!
De laatste outfit is eigenlijk ook super simpel! Maar die trui vind ik zo leuk! Hij lijkt me zo zacht en fluffy. Zo zie je ook maar weer dat leuk niet altijd moeilijk hoeft te zijn! 🙂
Wat was jouw favoriet van deze outfits?

Lots of Love,
Stacy

Geef een reactie

