beauty

REVIEW: Essence, Love Letters

 M’n laatste blogpost is alweer een tijdje geleden en dit artikel stond ook al erg lang gepland. Ik heb weer wat nieuwe ideeën, dus je kan weer blogposts gaan verwachten. Vandaag heb ik een review voor jullie. Een review van de limited edition Love Letters van Essence. Een lijn met mooie, zachte kleurtjes. Een ding verklap ik alvast: Ik ben enthousiast!

Ik review vandaag het oogschaduw palletje, de highlighter en een jumbo sheer stick. Het wordt een artikel met veel foto’s, omdat ik lekker op dreef was en er kwamen mooie foto’s uit. Dus bereid je alvast voor!

Laten we beginnen met de highlighter. Deze highlighter heeft de naam 01 Love Poem, natuurlijk als verwijzing naar het gedichtje dat gedrukt staat in de poeder. Het gedichtje vind ik niet echt bijzonder of zo, maar het ziet er wel mooi uit.

 

Wauw. Wat is dit een mooie highlighter! Ik ben zo blij met dit pareltje. Zoals je ziet, heeft hij een prachtige pigmentatie. De kleur is een beetje peachy en geeft je gezicht een gezonde en subtiele glans. Echt heel erg mooi!

 
De jumbo sheer stick in de kleur 02 Dear Peach. Dit is, zoals de naam als zegt, een peachy kleur. Ik had zo’n soort kleur nog niet in mijn stash en ik vond het weleens tijd worden ervoor. Ik vind een perzik kleurtje altijd zo mooi naturel staan. Ik kreeg bij deze kleur een My lips but better-gevoel. De stick heeft een handig draaisysteem, waardoor je niet hoeft te frunniken met een slijper. Handig!

De pigmentatie is niet denderend, maar de stick geeft wel een mooi glans af en de peachy kleur waar ik op gehoopt had. Ik moet trouwens wel zeggen dat hij op m’n lippen veel meer pigment had! Daar zag ik al helemaal de mooie peachy kleur op! Ik ben heel erg blij met deze jumbo sheer stick!

Het oogschaduw palletje is, denk ik, wel het product waar iedereen het meest benieuwd naar was. Tenminste ik wel. Toen ik het palletje onder ogen kreeg, vond ik hem gelijk al mooi. Het palletje heeft de naam 01 Ever Thine, Ever Mine Ever Ours. Het eerste wat me opviel was de mooie kleurcombinatie! Alle zes de kleuren zijn shimmer kleuren. Hiermee kan je echt prachtige looks maken!

 

De swatches zijn met twee vegen gemaakt. De donkere kleuren waren ook al goed na één veeg. De lichtere kleuren kun je echt heel goed opbouwen, daar houd ik van! De pigmentatie is niet denderend, maar wel goed. Ik heb het pallet al een paar keer gebruikt en ik vind het geweldig in gebruik. De kleuren zijn veel mooier als je ze gebruikt in looks, dan op de swatches!

Ik vind de limited edition echt heel erg mooi! Prachtige kleuren, perfect voor het voorjaar. Goede pigmentatie, goed mee te werken. Binnenkort komt er ook een look mee online! Ja, ik ben enthousiast!
De collectie is voor Valentijnsdag uitgebracht, maar ik vind de kleuren ook mooi voor een dagelijkse look!

Highlighter – € 3,39
Jumbo Sheer Stick – € 2,59
Eyeshadow Palette – € 3,89

Mooie prijzen voor een mooie collectie!

De Love Letters is te koop bij de Kruidvat en de Trekpleister.

Lots of Love,
Stacy
Geef een reactie

