persoonlijk

PLOG: 1 Maart 2014

Jawel, een plog! Ik zie dit de laatste tijd zo vaak voorbij komen en ik vind het zelf altijd erg leuk om te lezen. Dus waarom niet? Ik vind het ook wel handig zodat je zelf ook kan zien wat je eigenlijk doet op zo’n dag. Ik ga dit niet de hele week doen, maar zo nu en dan vind ik het wel leuk om te doen!

 

Ik was er om 9 uur uit, zodat ik lekker de hele dag zou hebben. Ik douche eigenlijk vrijwel nooit ’s ochtends, altijd ’s avonds. Als ik ’s ochtends zou douchen, zou ik ’s middags pas klaar zijn en dat vind ik zonde. Maar ’s ochtends was ik altijd wel mijn gezicht en poets ik natuurlijk mijn tanden.

Zo ziet mijn bed er meestal uit als ik eruit ga. Een rommel. Snel even netjes maken dus. Dat panda gezichtje is trouwens het hoesje van mijn Samsung tab, deze heeft mijn zus voor me gemaakt. Heel lief!

Zo, klaar!

Om half 10 was ik klaar. Ik was alleen nog met vader beneden; m’n broer en moeder lagen nog op bed. Ik besloot een ontbijtje te maken. Een bak cruesli van Quaker, in de wintereditie Oma’s appeltaart, onder het genot van een kop thee.
Op de bank keek ik het interview van Isa Hoes en Inge Ipenburg bij RTL Late Night terug. Dit ging over de nieuwe serie Celblok H, dat morgen op SBS 6 begint! Ik ben echt heel erg benieuwd naar dit programma!

Na het ontbijt schreef ik mijn to-do-lijst van die dag. Daarna begon ik met de foto’s van Catrice en schreef ik het artikel erbij. Dit artikel zal dinsdag online komen!

Toen ik klaar was, was het tijd voor lunch! Daar heb ik geen foto van, maar hij was heerlijk. We hadden nog Turks brood over en dat heb ik in de oven gedaan met groene pesto, kaas en tomaatjes. Heerlijk! Daarna at ik voor de vitamientjes nog een kiwi!

Ik had deze week vakantie en besloot nu eindelijk om op magister te kijken. Morgen begint school weer en deze week is zo snel gegaan!
Ook maakte ik wat aanpassingen in mijn to-do-lijst. Donderdag komt er een ander artikel dan van mijn verzorgingsproducten, vandaar dat mijn pen eronder ligt haha. Ook had ik geen zin in een workout en voor mijn kast opruimen, wil ik gewoon goed de tijd nemen.

En toen was het tijd voor het avondeten! Ik heb in de middag twee artikelen geschreven voor deze week en wat televisie gekeken. We aten eigenlijk broodje hamburger, maar ik ben daar niet zo fan van. We hadden nog een kipfiletje liggen en die heb ik gekruid. Die heb ik dus op brood gegeten met groene pesto eronder. En dat vond ik wel erg lekker!

Na het eten moest ik nog wat foto’s aan het artikel voor donderdag toevoegen, dus dat deed ik! Daarna was ik volledig klaar!

De rest van de avond heb ik niet veel gedaan. We hebben Wie ben ik? en Weet ik veel gekeken. En rond half 11 ging ik slapen. Aardig vroeg nog dus voor een weekend/vakantie, maar ik was moe.
Alleen werd mijn nachtrust aardig verstoord, doordat ik om half 1 wakker werd en gewoon niet in slaap kon komen. Ik heb wat filmpjes op Youtube gekeken en een paar keer naar beneden gelopen. Mijn vader was nog beneden, omdat hij avonddienst had. Uiteindelijk kon ik om half 3 pas weer slapen. Terwijl ik mijn wekker om 8 uur had gezet. Niet heel fijn dus, maarja.

Vandaag ga ik niet heel veel doen. Ik ga wat artikelen schrijven voor volgende week en mijn konijnenhok schoonmaken. Misschien ga ik ook twee kasten netjes maken. Dan wordt het nog best een productief dagje!

Geniet van jullie zondag!

Lots of Love,
Stacy
Geef een reactie

