beauty

REVIEW: Catrice, Crushed Crystals.

Het assortiment van Essence en Catrice is natuurlijk vernieuwd. De nieuwe Crushed Crystals-lakjes van Catrice zijn wel echte eyecatchers. Ook ik kon ze niet laten liggen en moest ze reviewen! Kijk gauw verder en ik kan alvast zeggen dat ik enthousiast ben!

Er zijn in totaal zes kleurtjes waarvan ik er drie heb. Dit zijn de kleurtjes 03 Shooting Star, 04 Oysters & Champagne en 06 Call Me Princess.
Ik vind de kwastjes van de lakjes perfect! Ze zijn breed genoeg om je nagel in één keer te lakken en door de ronde bovenkant is het aanbrengen nóg makkelijker!

 

03 Shooting Star
Dit lakje is echt een knalkleur. Hij springt er echt zo uit! De basis is een knalroze kleur met daar doorheen paarse glitters. Deze zie je trouwens erg goed in het flesje. Hij dekt met twee laagjes volledig.

04 Oysters & Champagne.
Deze kleur komt dichtbij een nude kleurtje, vind ik. Het nagellakje is roze en goud. Ik vind het een mooie kleur, maar na twee laagjes zie je m’n nagels er nog doorheen. Voor een mooier effect zou je nog een laagje moeten aanbrengen.

06 Call Me Princess.
Dit is echt mijn favoriet! En ik denk van veel meisjes wel. Call Me Princess is echt een prinsessenroze kleur. Ik hou d’r wel van! De gouden glitters er door heen, maken hem nog meer prinsessenachtig. Echt heel erg mooi! Ik vind deze ook erg mooi voor de lente en zomer. Call Me Princess is in twee laagjes wel volledig dekkend.

Ik vind de Crushed Crystals lakjes erg mooi. Het liquid sand effect vind ik echt heel leuk! Het voelt zo grappig aan, haha. De lakjes blijven bij mij ongeveer vier dagen mooi, daarna gaan ze wel chippen. Ja, ik vind dat Catrice erg goed werk heeft gebracht!

Catrice Crushed Crystals zijn voor € 3,39 te koop bij de Kruidvat en Trekpleister.

Lots of Love,
Stacy
Geef een reactie

