persoonlijk

Mijn week in foto’s #11

Mijn week was echt heerlijk! Het zonnetje scheen, het was lekker weer, school ging redelijk snel voorbij en ik had ook niet veel huiswerk. Echter ben ik wel op twee dagen vergeten om foto’s te maken, maar ik heb wel een beetje die dag beschreven. Ik hoop dat aankomende week ook zo wordt!

Β 

Zondag at ik na het eten dit toetje van Almhof. Dit is room met walnoten en Griekse honing. Erg lekker!

Zoals ik al zei, ben ik van een paar dagen vergeten foto’s te maken. Maandag dus ook. Dit was eigenlijk een doorsnee schooldag. Ik maakte huiswerk, ik at, ik keek tv en ik ging slapen.

Dinsdag ontbeet ik voor de laatste keer met Quaker cruesli in de smaak Oma’s appeltaart. Ik maakte de zak op en heb er dus dubbel van genoten. Ik ging op de fiets naar school, aangezien mijn vader om 3 uur moest beginnen en me niet kon halen. En het was ook gewoon echt lekker weer!

Woensdag maakte ik een foto van mijn boeken in mijn kluis. Waarom weet ik ook eigenlijk niet?!
Ook keek ik naar de wedstrijd Nederland – Frankrijk. Alleen vond ik hem niet zo spannend en heb de wedstrijd dus niet afgekeken.

Donderdag is de tweede dag waarop ik vergeten ben foto’s te maken. Ik had die middag geen huiswerk voor vrijdag en heb lekker op de bank gelegen. Wel heb ik Wie is de Mol? gekeken en baalde ik er wel van dat Jan-Willem er uit vloog, aangezien het mijn mol was. Ach ja, vorig jaar had ik het wel vanaf het begin goed! πŸ™‚

Vrijdag was een leuke, maar zware schooldag. Ik had de eerste vier uur gewoon les en daarna twee uur gym. Met gym gingen we squashen en moesten we eerst 20 minuten naar de squashbanen fietsen. Het squashen zelf was wel erg leuk, maar ik kan er niks van haha. Daarna moest ik weer 20 minuten terug fietsen naar school. Daar had ik nog een tussenuur en daarna nog een uur aardrijkskunde. Om 4 uur had ik eindelijk weekend! Wel hadden mijn ouders me extra veel eten meegegeven, wat ik ook wel nodig had haha.
Beetje jammer was alleen dat mijn vader het brood wat voor mijn moeder bestemd was aan mij had gegeven en andersom. Mijn moeder had dus twee broodjes met grilworst, zonder boter. En ik had twee broodjes met boterhammenworst, mΓ©t boter. En ik vind boter op brood zo vies! Alleen met hagelslag niet. Dat was wel even balen haha.
Ah, wat was het heerlijk weer zaterdag! Wauw. De lente komt er echt aan. ’s Ochtends maakte ik mij beneden op, omdat mijn ouders vroeg boodschappen gingen doen. Ik was alleen thuis met de honden en dan vind ik het wel fijn als ik beneden bij ze. Daarna ben ik even met mijn ouders naar de Action geweest en terwijl mijn ouders met de tuin bezig waren zat ik lekker in het zonnetje te genieten.
Ook de honden vonden de zon weer fijn!

Huiswerk moet ook gebeuren, maar dat is 10 keer zo fijn in de zon!

Β Na het eten ging ik nog met mijn broer en zus skeeleren. Mijn broer kan het alleen echt heel goed en mijn zus en ik niet echt. Maar toen we erin zaten, gingen we ook super goed Γ©n snel!
Kijk die lucht! In het echt leek het bijna neon-roze! Zo mooi!

Ik ben blij, want ik ben nog niet gevallen! En wat was het een heerlijke dag! Ik word zo vrolijk van dit weer!

Vandaag ga ik niet veel doen. Het wordt weer lekker weer vandaag, het zonnetje gaat schijnen, dus ik ben blij!

Hoe was jouw week?

Fijne zondag!

Lots of Love,
Stacy
Geef een reactie

